I'm someone else, I'm someone new

Ännu en helg som har gått. Tiden går allt fort nu för tiden, märkligt. Känns som att jag varit överallt fast ändå bara varit hemma, hah :)

I fredags var jag hemma en stund senare till eftermiddagen, åkte jag till Kungsbacka, Onsala och träffade lite gamla vänner. Både gamla grundskole kompisar och annat skoj. Himla trevligt var det iallafall . Gick därefter till syster Annelie i Vallda från Kungsbacka station, som sagt. Haha, något jag Aldrig gör om igen kan jag säga er igen !!
Sov där, och var där tills lördag eftermiddag någongång, då pappa kom och hämtade mig och alla bebis saker, kläder och annat vi fick av henne :) Väldigt snällt tycker både jag och Andreas.

I lördags annars tog jag det jättelugnt, hade ju så ont i kroppen och fötterna efter min extremt långa promenad jag gjorde mitt i natten till Annelie, hahah. Fyfan ;p
Kom hem vid 16-17 tiden någongång, satte mig här en stund, sedan åkte jag och pappa nertill Hemköp och han handlade lite för han och jag köpte godis (A). haha, något att döva sorgen med när älskling inte är hos mig, buhuu! Satt framför datorn hela kvällen i stort sett och somnade vid 00-01 någongång ..

Igår söndags, gjorde jag inte heller någonting, ställde tillbaka vissa klockor som gick fel. Hmm! Åt upp resten av godiset som fanns kvar sedan dagen innan, haha (A). Pratade en stund med mamma i telefon, och bestämde även med Annelie (syster) att vi troligen är hos henne i Vallda med familjen och firar julen. Kommer nog bli väldigt trevligt må jag hoppas !
Tog det allmänt lugnt igår också, och satt här framför dumburken :p Somnade väl runt 01 någongång skulle jag chansa på ;o ... tror jag, haha! :)

Idag vaknade jag runt 08, låg i sängen, kollade på Vakna med the Voice. Mycket skön morgon :) Sedan vid 09 exakt, haha ringde älskling och sa att dom skulle åka från Linköping? haha, har redan glömt av det. haha Nej! Nyköping var det nu kom jag ihåg, :D Så att dom båda är i Borås vid 13-14 tiden om allt går som planerat som vi hoppas på :) Senare kommer älskling hit och då blir det myspys ! :D


klickbara bilder :)

på tal om absolut ingenting, så har jag blivit helt besatt i Sheri Moon Zombie, Rob Zombies underbart vackra och chamriga fruga ;p Hon är ju bara så grymt söt. Rob och Sheri Moon Zombie är det absolut bästa och finaste kändisparet någonsin, som mina ögon har skådat ! Så otroligt snygga tillsammans båda två :)
Dom har varit tillsammans i 15 år och gifta i 7 år, inte illa för ett kändispar må jag säga.
Robs musik är så grymt jävla cool, och hans filmer han gjort dvs remake på Halloween filmerna är ju bara så jävla bra! Både jag och A har sett Halloween 1 han gjorde för drygt 2 år sedan och nu i höst, vinter kommer ju självklart Halloween 2 ut :D Något man inte kan missa juu ! han är med andra ord en grymt bra musiker och sångare, samt regissör ! En het sådan, precis som sin fru :)

Men nog om det, haha :)
om man skulle ta och äta en banan tro? Har ju iallafall reda ätit frukost, duktiga Madde :) *nickar* Hahaha .

En äcklig händelse idag:
Sedan 1.5 dag tillbaka har jag haft en otroligt störande pormask bredvid näsan fast en bit under ögat. haha svårt att förklara men iallafall! Så har jag iallafall försökt ta bort den med både pressa ut den med mina naglar och pincett och allt möjligt, typ kniv ;p men ingenting har fungerat, så jävla imorse efter frukosten.. Tänkte jag "ne, nu jävlar skall fanskapet bort!"
Började ännu en gåg fippla med pincetten och dra och hålla på. Tills slut kände jag att jag fick ett bra tag om den och drog men vad händer då? :P haha. Klant som man ÄR så drar jag bort iallafall pormasken men inte nog med det, drar fan med en bra, stor bit hud som drar från såret/pormasken och det börjar forsa blod och börjar rinna nerför kinden, haha. går ut till pappa och säger "jag hatar pormaskar! kolla vad dom gör?" pappa svarar "det ser ut som att du övar dig inför Halloween :)" Jag "ser allmänt sur ut" HAHAHA :D
Nu när jag tänker efter är händelsen riktigt skojig, i mina tankar (A). höhö men jag har alltid haft mysko humor :p


Äsch, nu har jag inget mer att skriva om så jag avslutar här.. tror jag :)
Ha deeet braaao gott fååålk !!

Elly abdikerar, som har ett fult plåster under ögat :D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0