I wasn't born with enough middlefingers

Nyvaken, eller nyligen uppstigen och sitter nu här med flingor vid sidan om som jag försöker få i mig, och det g¨r rätt bra ändå, haha :) Var ensamt inatt, buhuu :( Saknar min älskling, speciellt på nätterna..

Hursomhelst.

Kanske drar mig intill Borås en stund sedan för att jag vill kolla efter en mysig tröja :) och lite bebiskläder kanske? hihi. Kanske köper en klänning till systeryster, som jag får pengar av senare av isåfall om jag skulle köpa klänningen, för det är en hon verkligen vill ha :p haha.

Och jag har fortfarande inte vant mig vid min extremt kort hår :o vi får väl se hur lång tid de tar innan jag vänjer mig helt vid detta korta.. OM jag ens gör det, hahah ;p



Mamma och pappa längtar efter dig mer och mer för varje dag <3

Jajja, får väl snart göra iordning mig kanske, så OM jag iallfall skulle få för sig att åka någonstans, så är man berädd :p Haha :)
Kanske tar mig en tur förbi systeryster och hjälper henne med flytten som pågår för fullt hos dom.. På måndag är det min och älsklings tur att flytta :D

BTW!
Andreas fick jobb igår :D Duktig älskling. Så älskling börjar på torsdag tror jag det var, dvs imorgon :o haha. Stolt över dig, du är bäst på allting, de vet du <3

Nu kilar jag och mitt feta arsle !!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0