I am every fucking thing and just a little more

Fan vad jag har fastnat för Nine inch nails - Starfuckers, inc! Så grymt jävla bra låt/text så de finns inte ;) Testade igår att ha högre musik på, så satte jag på hårdrock och fan vad bebis hoppade omkring :D Haha, en metal bebis självklart skall vi ha ;) Eller bebis får bli en metal bebis varesig den vill det eller inte, hhaha :p

Igår gick jag i säng vid 01 tror jag klockan var, men kunde inte somna. Jag var så jävla pigg så de fanns inte, irriterad var jag med.
Tiden rusade iväg och helt plötsligt var klockan 02.30 och ännu lika pigg som innan, testade massa olika saker. Borsta tänderna och gick och la mig igen, jag kollade lite på tvn för att de brukar jag somna av men inte det heller, jag stängde av tvn.. låg och tänkte och hoppas på lite sömn men inte det heller!

Den där jävla John Blund sköter inte ditt jobb längre och jag är trött på det, men tills slut blev klockan 04 sist jag såg och då somnade jag helt plötsligt :p haha, dock vaknade jag runt 07 igen av sms från Baby <3 (ja de blev jag jätteglad för men jag ville också sova -.-), men jag somnade om och vaknade runt.. Hmm! Klockan 09.30, vaken någon minut av att pappa ville ha internet som jag glömde lägga ut igår innan jag somnade, och somnade om igen. Vaknade en timme senare och kunde inte somna om så jag kollade lite på tvn i 1.5 timme typ..

Och nu har jag ätit frukost iallafall, gottit! :)
Funderar på vad dagens drag blir..? Pappa måste åka och köpa kanelbullar iallafall, haha. stort måste ;) med tanke på att det är bull dagen. Men man får se vad som händer idag :)

Imorgon vet jag iallafall två stensäkra saker!
1. älskling kommer hit tidigt på morgonen <3
2. åka till Skene järn och inhandla pappas försenade present.

Annars vet ej :) haha.

Glöm inte att lyssna på: NINE INCH NAILS - STARFUCKERS, INC ! Ett måste för er som gillar NIN <3

Bebis bebis bebis, väx :)

Nu skall pappa åka och handla och jag får väl fixa lite här hemma nu när han är borta en liten stund tror jag allt.. Ha det bra vännor !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0