Head like a hole, terrible lie

Då har man beställt ett jättefint halsband av en vän till en annan vän :p
Så det skall förhoppningsvis komma i nästa vecka, om jag har tur. Annars kommer de när det kommer , haha :)
Tusen tack till Rebecka (http://swahnrebecca.blogg.se/) :)

Annars så har tiden börjat rulla lite fortare nu känns det som ,och älskling hör väl av sig om 1.5-2 timmar då han är på ingående från Jönköping, haha :) Sedan blir det myspys för hela slanten, och hoppas han blir glad över mig som köpt resten av servisen åt oss, hihi. Jag köpte faktsikt dubbeltäcket för 1.600 :- plus att jag la ut 80 :- för resten av våra 8 delar som saknades i servisen, så nu har vi totalt en hel, ny och snygg servis med 12 av varje.
12 st tallrikar, 12 muggar, 12 asietter och 12 st skålar :) Så detta blir kanon!

Och på söndag blir det IKEA för resten av slantarna typ, haha :p men allting vi köper kommer gå på runt ca 2500 :- har vi räknat ut, eller jag har räknat ut och gjort en lista. Snyggt också ;) Haha!



Jag älskar dig Andreas, bumbo <3

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0