Everyone will come, to my funeral and make sure that I'm dead

Nu har jag sovit i drygt 2 timmar totalt, och känner mig mycket bättre :) Mamma ringde och väckte mig ^^ Hursomhelst. Vi pratade ett tag, och jag passade på att fråga henne om mina kramper jag hade i magen imorse och så frågade jag henne hur sammandragningar känns, och precis det hon beskrev hade jag så jag hade väl ett antal sammandragningar imorse i drygt 2-3 timmars tid, men 10 minuters intervaller, och MHM det kändes ja. Oerhört mycket må jag säga . Dock har jag haft sammandragningar innan och så men det var för över 5-6 år sedan någongång, och då fick jag dessutom smärtlindring och det kändes inte direkt mindre då men de kändes ju, imorse var en liten prövning inför vad som komma/skall :)

Sitter och kollar på lite ansökningar inför Komvux nu till våren, skall ju börja plugga precis när bebis kommer så jag inte är hemma och bara är mamma ledig även om det kommer bli tufft med en liten bebis, men kan andra få barn och plugga samtidigt, Varför skulle inte Jag kunna klara av det? :)
Om jag ändå kan plugga och är frisk så varför inte? Inte direkt som att det blir bättre utav att vänta hela livet, haha :) Känner egentligen för att sätta igång nu direkt för att ha någonting att göra på dagarna här hemma, men det är ju försent så det får vänta tills våren :)

Så jag har skrivit in alla kurser jag skall börja plugga upp från gymnasiet nu, och sedan när vi flyttat får jag skicka in blanketterna till Komvux här i Borås . Så vi får hålla tummarna.
Borde nog inte vara så värst svårt att komma in för min del i vilket fall, jag är prio ett eftersom jag skall plugga upp gymnasiebetygen och så skall jag läsa på distans, så jag kommer inte direkt ta upp plats på en skolbänk på skolan där nere :p haha. Men detta blir nog bra. så senare när jag fått beskedet, två veckor innan kurserna startar om det blir ett JA ifrån dom, måste jag stressa med CSN, eftersom jag skall låna pengar av dom (även om jag inte direkt vill det men har inte så mycket annat val tyvär...) men jaja :) Detta blir nog superbäst!

Om jag skulle ta och fortsätta mitt Manson maraton, hihi :)
Ha det fint allihopa !

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: bea

svar: ja, jag hoppas jag kommer in på högskolan där nästa höst :P då flyttar jag ju garanterat! :)

2009-10-26 @ 00:18:20
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0