Mario Party!

Igår var de då fan första gången på ett jäkla bra tag jag var ute på krogen, haha. inte direkt det mest lyckade kvällarna direkt, haha men aja ;p Sådant är livet. men hursomhelst!

Igår var iallafall jag, Baby och systeryster ute en sväng i Borås och härjade "omkring" hehe :p Gick väl sådär... Skulle först till trägårn men ack ack ack, gick till tonic vilket var okej men gick sedan till Swing nya Puls, men ack ack ack så vi tog Tonic iallafall.. Var bland dom första därinne och satt där en stund då systeryster drack öl ;) haha. Satt och pratade en stund.. sedan kom några vänner till Andreas (från hans ex klass), som satte sig hos oss och tjötade och Jossan blev bjuden på drink och de gjorde hela hennes kväll, haha :D
Dock blev de nog lite för mycket dricka för hennes del ;p men vi hjälpte henne. jag var ju trots allt nykter och pigg =DDD hööö! men man saknade allt ha tillgängligheten till ATT kunna dricka alltså :p

Sedan blev klockan 00.00 någonting och vi gick bort till centralen i Borås för att invänta bussen hem till Kinna, Skene. Fick vänta en dryg halvtimme så vi underhöll oss med digitalkamera ;) Massa roligt, bilder finns la på bdb, facebook eller på något anant ställe, haha :D

Väntan på bussen var de roligaste med kvällen iallafall för mig del eftersom jag också fick vara lite "mer" delaktig i det hela, hahaha :) YEY !

Jag och älskling kom väl hem runt 01.20 någongång, åt lite mat och sedan fixade oss snabbt inför natta! hoppade i säng, myste och sömna ;p hihi!

Idag vaknade vi rätt tidigt eller ah, Baby vaknade före mig pga en kul sak :D Haha, men de är inget jag nämner för er just nu, kan tas vid ett annat tillfälle :)
Sedan åt vi frukost, fixade oss fort och sedan fick vi ett samtal från mamma som undrade om vi kunde hämta lite bananlådor till henne pga flytten och vi hade väl inget bättre för oss ändå så, klart vi ställer upp :) Åkte till hemköp och fick två lådor, sedan till Lidl och fick tre lådor och sen hem till mamma , gav henne lådorna och sedan stack systeryster iväg till Göteborg en snabbis.

Mamma började lite smått att förbereda maten, lunchen vi skulle äta och det var gottit :) mums! Tack!
Klockan gick och den blev runt 14-15 tiden kanske och vi satte oss i soffan och kollade lite tv tillsammans.
efter ett tag kom också systeryster hem från Göteborg och vi sprang direkt och kollade hennes nya påsar med kläder :D haha. lite kul saker hade hon fått köpt och sedan kollade jag, mamma och Baby på lite tv igen en snabbis... Men sedan fick vi ta och avrunda och vi kände att vi ville hemåt och mamma var rätt trött hon också, så vi åkte vid 17 tiden hemåt igen...

Och nu har vi suttit vid datorn och pillat med lite saker :) nu spelar Andreas N64 :) och jag nördar mig här.. wiihu! ;p Får väl ta och sluta skriva nu och göra något annat, hehe .

Ha det fint !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0