|\/|adeleine goes WILD AND CRAZY °

Puuhh! Vilken kväll de blev igår och en sådan natt, fyfan! Värsta på läääänge länge länge säger jag er. Uscha!
Jag skall ta allting från början så ni hänger med ;p


Åkte intill Göteborg, vidare till Kungsbacka. Mötte upp Cim som väntade på mig vid kiosken på Kba station, sedan gick vi vidare till Karma :) alltid lika trevligt att vara tillbaka i Kungsbacka, speciellt i innestaden. Mysigt! Beställde varsin negerboll med varm choklad+grädde. Satte oss och snackade i två timmar nästan, längesedan vi sågs och ens pratade så vi försökte ta igen en hel del, haha :)
Sedan begick vi oss till stationen igen för att hon skulle åka vidare och jag skulle bege mig med 731 till Onsala. hoppade av vid presseskolan ungefär och gick vidare till Daniela. Längesedan man träffade henne också juu, flera år sedan. Vi gick ju grundskolan 3-9:an tillsammans, heeh. Hälsade på familjen lite snabbt och sedan gick jag upp till Daniela och hennes vän Rosanna som också var där. så kollade vi på Idol och pratade en massa kul :) Väldigt kul och trevligt! Sedan vid nästan 23 tiden (Rosanna gick hem tidigare) så gick jag och D upp till bussen, pratade och så kom bussen. Skiljdes åt och sa hejdå, så jag hoppade på bussen som skulle gå till Älgskogsbräcka och vidare som 734, VAR det tänkt. och mitt fritidskort gick ut idag, efter 00 så jag hade lite tid att hinna åka bussen omkring om något skulle bli fel och som sagt, vilken lycka jag har va! Bussen åkte till Älgskogsbräcka men vände och körde tillbaka till fitt Kungsabacka. Och jag visste att jag inte skulle hinna byta buss därinne på stationen för bussen in var redan försenad med 5-10 minuter ungefär, och den tiden gör jävligt mycket! så jag satt där som en spänd hund, och jag visste att de var natt-taxa efter 00 som vanligt och att jag inte skulle haft pengar till att köpa mig en biljett heller, så det sket sig i vilket fall... Så när vi väl kom till stationen var klockan 23.46 och 734 skulle gå 23.47, såg jag bussen så där och vänta och jag rusade av men direkt när jag kom av var de tusen folk i vägen och de tog tid att springa förbi allihopa, men när jag väl kom ur massan så åkte 734 ifrån mig och jag skulle inte ha en chans att springa ikapp skiten! SÅ jävla kuk-i-röven arg jag blev! Jävla bussar och jävla folk, jag hatar människor! ÅH !!!
Satte mig ner i kanske 5 minuter, försökte ringa till syster Annelie jag skulle sova hos i Vallda för att fråga om hon kunde komma och hämta mig men inget svar där då jag försökt ringa säkert över 3-4 gånger till mobilen och hem vill jag inte ringa, för att väcka barnen kanske? Känns ju jättefel om hon kanske nyligen fått dom alla att somna liksom.. så skickade jag sms till henne med, inget svar. Försökte ringa pappa, inget svar och detsamma med sms till honom. Den enda lösningen jag kom på att komma till Vallda som låg mil bort var helt enkelt att GÅ till henne mitt i natten, och jag vägrar att lifta. Jag är så sjukt rädd om någon eller något skulle hända mig eller bebis, vill inte ta den risken. Så jag började gå vid 23.55 ifrån Kungsbacka station mitt i mörka natten. När jag väl kommit en bit så fanns de absolut inget lyse någon jävla stans, och jag som är så jävla mörk rädd. Väldigt bra (Y). Eller inte. men jag var tvungen att gå ändå varesig jag ville eller inte. Hade kommit bort till Vallda trekant och jag försökte ringa Annelie igen men fortfarande inget svar alls. Fortsatte att varandra vidare och fyfan vad de kändes i magen när man gått drygt 5 km BARA :| blev helt knäpp. gick och svor för mig själv skit högt, haha !
Sen kom jag till ett parti till som var kölsvart och de var återigen.. Jobbigt! men gick ändå som sagt. sen när jag visste att jag var nära började mina stackars fötter och mage värka ännu mer och de kändes seriöst som att jag skulle föda bebis på en gång hela vägen som var kvar till Annelie. Jävligt jobbigt att vandra 11.5 km dvs 1.5 MIL när man har sjukt jobbigt foglossning som känns så in i bomben jobbig. Visste inte vart jag skulle ta vägen, gjorde så jäkla ont ! Men så var det kanske ungefär 5 minuter kvar till henne och jag började bli en aningen lättat. väl innanför dörren när jag skulle försökte ta av mig mina mocka stövlar, HAH! Gick knappt, kunde inte böja mig. magen var så uppsvälld så de fanns inte, och benen+fötterna värkte sönder ju. tog så fort jag kunde av mig kläderna och hoppade direkt i säng. hela kroppen började värka istället och huvudet var så jävla tungt, kunde knappt vända på mig under natten i sängen för att jag var så ömm. Tog mig 2 timmar och 20 minuter att gå från Kungsbacka station till Vallda, Annelie. FYFAN. Det gör jag inte om igen, verkligen inte på natten när de är kölsvart ute heller ! -.-

Så där var berättelsen iallafall och här är mig gångrutt, haha :p


Fick iallafall med mig två resväskor med bebiskläder, bebisleksaker, filtar, vänta barn böcker/tidningar, bebistäcken och kuddar ifrån Annelie, min syster är bäst :) bara så alla vet. Och så fick jag en bild på barnvagnen vi får av henne. lite dålig bild dock/vinkel men de fungerar ändå, haha !


finfina saker alltihopa, hade tänkt att kolla igenom väskorna så snart jag orkar för just nu är jag så trött i kroppen och huvudet så jag skall nog skriva klart och sedan hoppa i ett varmt bad och mjuka upp kroppen lite om det möjligtvis går :p haha. Vi får väl hoppas!

En avslutande bild lägger jag in på söta Amanda och syster Annelie tillsammans!


Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0