A little goodnight

Nu säger jag godnatt faktiskt tror jag allt :)

Andreas åkte till Borås, "hem" förut till sina föräldrar för att sova eftersom Baby skall upp vid 04 och iväg och arbeta hela dagen imorgon tills klockan 16 någonting i Jönköping? har jag för mig det var iallafall :) Så han åkte vid 21.15 från Kinna här.. buhu! men du kommer hit imorgon kväll och då blir det mys <3

Idag, eller ja idag, nu haha, är det vecka 24 (v23+1) :) hihi. tiden går allt fortare och fortare säg! haha :) Älskar det!

Idag har jag och älskling varit och flugit lite överallt, och vi har fått inhandlat en jättefin och stor servis på Skene järn, inte kul att köpa alltför mycket på IKEA, alla har samma skit :p haha. Lägger in bild imorgon på våra nya muggar, tallrikar, asietter och skålar :) Sketsnyggt tycker vi, vi är kära i det redan! haha :)

På söndag blir det IKEA med älskling, så vi åker in på förmiddagen någongång och inhandlar det vi skall för dryga 3000 kr :) rättare sagt, eller kanske mer :p haha! 
Mycket saker som behövs till en lägenhet ju ;p, men de är skoj att inhandla saker :) Jättemysigt!

Får se vad som händer senare när jag vaknat idag, haha :)
Jag och pappa skall till Skene järn och köpa några till muggar, tallrikar och sådant av samma märke och modell vi köpte tidigare idag för att vi 12 av varje, köpte bara 10 av varje :) En komplett samling är ju alltid på 12 någonting ;D haha. Och så skall jag och pappa iväg och kolla på lampor osv :)

Älskling och jag skall också troligen till CHILLI i Borås snart också och kolla soffa :) Hittade två sketsnygga soffor jag blev tänd på, så jag får visa honom imorgon efter han kommit hem igen <3

Nepp! om man skulle ta och nana? :)

ha det finfint alla!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0