A little good afternoon

Som sagt! Nu börjar förmiddagen långsamt tyna bort och snart är det redan eftermiddag. Tiden går då allt fort nu för tiden... Iallafall ibland :p Hihi

Idag vaknade jag strax innan 09.30, gick på toaletten och sedan hopp i säng igen, slog på tvn ett slag och kollade en dryga timme på dumburken.. Efter det klädde jag på mig, fixade lite frukost och fixade mig strax därpå.
Sedan åkte jag och pappa iväg till Skene järn för att inhandla det sista av servisen jag och Andreas köpte igår :) Supersnyggt så de finns inte :D Har dock inte ännu tagit kort, men aja. Får bli när det blir :) Skall snart sätta in allting i disken så det blir rent och fint :).

Så nu har jag inget annat direkt för mig resten av dagen, kanske ut och gå om en stund eller om jag låter bli och väntar tills Baby kommer hem så kan vi ut och gå tillsammans istället (A). Och sedan börja med middagen som idag består av fläskytterfilé, pepparsås, stor god sallat och pommes :D! MUMMA! Haha, lite vin och öl får väl gubbarna här hemma ta till maten då jag väljer mitt gamla vatten, hehe :)

Andreas fick ju låna med sig min mp4 igår hem och idag för att ha lite musik att lyssna på under dagen, hoppas den är i välbehåll ;) Bäst för dig, hahaha :) <3

Bebis mår bra, och sparkas titt som tätt :) Jag vet inte varför men jag har nu fått för mig att de kommer bli en liten tjej faktiskt, haha :) Vi får se när det gäller ;) haha.

Nepp. Om jag skulle ta mig härifrån en stund ;p Om det går. haha
Ha det fint nu!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0