You think you're by yourself but it's my touch you felt -

Alltså jag har verkligen ingen lust att åka till AF idag pga vädret. Varken bebis eller jag orkar (A). Kasst väder, regnet hänger över oss och det är kallt, blött, mulet och grått ute idag! Jävla väder, hade det inte varit för vädret som gör att man blir deprimerad hade jag självklart varit på bättre humör. Bebis pucklade precis på mig. kanske ett "skit i vädret, gå dit iallafall mamma?" Vem vet? Haha :)
Och jo jag skall åka dit, bara att jag har svårt att lossna från datorn >.<

Måste försöka iallafall komma ifrån här om några få minuter, haha. Sminka mig, klä på mig lite mer "okej" kläder att ha utanför lägenheten ^^ Och kanske ta något mer att äta innan man åker?
Jag funderar fan fortfarande på vad jag skall göra för middag idag? Jag blir som helt besatt !! Min enda stora tanke på hela dagen, vad skall vi ha för mat? Vilket liv va? Tar en hel dag att tänka på vad för mat skall laga till göbben min... Hmm. Men aja! Jag kan inte göra så mycket annat om dagarna mer än att fixa här hemma som jag gör dagligen, in och ut :p



Men jajja. Får väl fundera ut något tills senare får vi hoppas på..
Nu får jag försöka dra mig härifrån....
Ha det bra !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0