You rock my world, you know you did

Detta inlägg tillägnar jag till dig, Michael Jackson


Enbart för att jag och min bästa Lulu pratade förut om Michael Jackson en hel del, och har iochförsig faktiskt alltid gjort så kände jag för att lyssna på hans mästerverk, och ja. Jag anser att de är mästerverk. jag har alltid älskat hans musik, det han gjort för världens människor. Han har lagt ner hela sitt liv för att hjälpa andra utsatta barn att få en bra barndom och dom han hjälp är nog väldigt tacksamma idag. Det hoppas jag iallafall.
Vi satt också och pratade just om det här med att människor var så emot honom för att man hört vad han gjort mot småbarn, antastat sig, och bjytt på sig själv, mer än vad kan skall göra osv osv. Men NU är han död och hans musik har börjats hyllas igen och han som person igen. Jag förstår mig inte på människor?

Varför börja gilla någon när personen är borta? Bara för att man är död, då skall man hyllas som den bra person han var? Att först ogilla, nästintill hata en person för sakerna han gjorde och sedan när han är borta från världen och inte "kan" göra någon något längre, då uppskattas en människa?!

Själv känner jag ingen eller inga som ogillade han före hans död och började gilla honom efteråt, men man har ju hört hur vissa personer varit, och blivit pga detta. Helt sinnes om ni frågar mig! Allt jag säger är bara fy skäms på er som inte kan hålla er till en sak och måste byta åsikt bara för att någonting inträffar helt plötsligt. Usch. Svineri !

Oavsett vad han gjort eller inte gjort, kommer jag att alltid dyrka hans verk han åstakom när han var vid liv och även nu när han inte lever bland oss.

Både jag och min bästa vän Lulu, älskar dig enormt mycket !



Michael Jackson genom tiderna...



Rest in Peace Michael Jackson <3

Elly abdikerar


Kommentarer
Postat av: bea

tycker också det är löjligt att alla plötsligt avgudar honom..

2009-11-18 @ 20:51:13
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0