We don't know, who we be ?



kände att jag var tvungen att lägga in en bild nu när bebis har ny vecka och allt. men blev aldrig av i fredags eller i helgen, så jag tog en, några bilder igår på magen ^^ Vecka 30 (29+2) då bilden togs :)

Annars har helgen varit sådär, tillochfrån bra och dålig. I fredags gjorde vi inte direkt någonting alls. Tog de lugnt, kollade tvn och sov ^^

I lördags sov vi länge och åt sen frukost, sedan så pratade vi om att åka och handla för det behövdes, mat behöver ju alla? ^^ Så vi åkte senare till eftermiddagen till Coop, Lidl och ÖB och handlade lite mat osv :) Kom hem och åt lite, sedan kollade vi tvn igen.. Sedan gjorde vi den riktiga maten, kyckling curry gryta med ris :) blev väääldigt gott, dock var vi redan rätt så mätta men ack ^^ :p

Igår, (söndag) gjorde vi ingenting alls, var i lägenheten hela tiden :P åt sen frukost tillsammans, och älskling fick utbrott på sin så kallade fitt kuk mobil.. som inte fungerar som den skall, så vi satte oss tillsammans för att leta upp en ny att köpa till Andreas då.
Vi köpte ju ett spel i lördags på ÖB vi är väldigt nöjda med som vi har spelat både i lördags och igår ;p det fick bli Alfapet haha :D Dock har vi bara spelat det två gånger och jag har än så länge förlorat båda gångerna, känner mig rätt kass om något ^^ ..

Jajja. Igår spelade vi även Mario Party och det började skitbra för mig med allting och i slutet, sista rundorna gick allt åt pipan för mig och jag blev sur som ett äckligt ollon -.- Haha !
Hursomhelst .

Nu har jag bäddat sängen, duschat och fixat mig själv, diskat och fixat iordning lite häromkring i lägenheten.. Gjort rent i badrummet också... Skall dammsuga om en liten stund också, och efter det skall jag nertill stan och handla lite... Och till banken för en snabb visit också. Och invänta ett samtal.... hoppas att människan ringer snart !!! -.-

Nu drar jag mig .... HA DE BRAO!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0