This is the new shit, stand up and admit !

Nu på Lördag har jag och älskling våran inflyttningsfest!! Kom hit, om du vågar, kan och vill !

Har iallafall varit nere i stan på AF i en timme drygt, sedan åkte jag till City och handlade mjölk samt klementiner <3 mums. Sedan åkte jag hem, och då ringde Lena (andreas mamma9 och vi pratade en bra stund haha :p Sedan ringde jag pappa för jag hade lite frågor angående tv lincens sakimojen ;p
Och nu äter jag pepparkakor, kardemumma skorpor och dricker kall mjölk :D Så jävla gött !

Funderar på att ta ner lite saker till källaren om en liten stund, sedan så kommer klockan nog hinna bli halv tre och då får jag börja fundera på maten... eller det är ju redan färdigtänkt men det låter bättre att säga det ;) hahah .

Nu kilar Elly :)
Ha det brao-o-o-o

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0