The good soldier

Jag har verkligen världens problem. Jag kan inte bestämma mig hur min blogg skall se ut, jag håller på att bli ett psykbryt helt seriöst !
Är jag normal?

På tal om något helt annat.
Hyran är nu betald och nu inväntar vi 3 räkning, el räkning och tv licens räkningen inom kort? Hmm..

Sedan några dagar tillbaka har jag börjat känna tydligare och tydligare när bebis har hicka :) Tycker så synd om skrutt*n varje gång den håller på i 1-2 minuter ^^, vet ju själv hur jobbigt det är när man har det, men de går över rätt snabbt för bebis.. Hihi !
Pågrundav magen nu, har jag börjat få problem med att böja mig ner... Har lite problem att ta på mig strumpor och ta på mig byxor då magen börjar bli ivägen, haha. Men jag har min hjärte hjälte hos mig som hjälper mig om jag behöver hjälp :p men man känner sig allt dum och otroligt lat. hahah ;p

Till helgen kanske Bea kommer till stan, då får vi väl gå omkring lite och prata, kanske inhandla lite bebis saker nu när pengarna kommer imorgon också :) hihi. Annars kanske vi åker hem till mig en liten stund så hon får kika runt här ^.^

Nästa vecka har jag en del saker som jag skall ta itu med också AF tex /: örrka! Skönt att snart behöva slippa gå dit stup i kvarten, och börja plugga och känna sig lite mer mänsklig än vad jag gör just nu, går hemma om dagarna, handlar ibland och sysslar med tråkigheter, men Andreas tvingar mig :( stackars min rygg snart alltså, än är det inte så illa men jag känner att allt mer och mer saker jag gör blir mer påfrestande för ryggen min.. Och det känns !
:( stackars mig, har ju bara jag själv som tycker synd om mig. Andreas har ju inte tid att tycka synd om mig, buhuu ! :( Aj aj, säger jag bara. nog om det ^^

Måste bara få ur mig detta också...
JAG SAKNAR MINA KISSEMISSAR :(
Men kanske nästa vecka skall jag ta hit Lillen en eller två veckor, nu när jag äntligen får mina pengar men först måste vi få betalt alla räkningar som sagt så man vet hur mycket man kan spendera osv. Jobbigt att vara pank hela tiden eller ha knapert med pengar.. Usch!

PS.
Jag har tråkigt !!!
DS.

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har lite samma problem! vill ha lite ändring på bloggen hehe

2009-11-24 @ 16:21:59
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/
Postat av: bea

woho, snart ses vi :)

2009-11-24 @ 23:07:31
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0