Take away old school joint

Så! Då var man äntligen klar med dagens ärenden i stan.. Varit på en föreläsning på AF i drygt 45 minuter, sedan vandrade jag iväg till FK fick uthämtat min lapp som jag verkligen behövde, behöver :p Därpå gick jag vidare till SEB för att sätta in pengarna som jag skulle egentligen gjort igår som inte blev av pga dom hade flyttat till nya lokaler och jag hittade inte dit just igår ^^ Men nu jävlar har jag fått allting gjort, nu återstår bara att bädda om en liten stund och efter det är det de lilla i disk väg som jag skall diska :)

Senare till 19 tiden, efter en stund någonting tror jag kommer väl älskling hem också. Skönt det blev igår, inget bråk alls! Kändes riktigt bra <3

Nu skall jag sitta här en liten stund, och betala hyran också nu när pengarna är där :) Efter det blir det väl att ta tag i dom andra små sysslorna.. bäddning och disken, det som finns :) har ätit lite lunch nu med, flygande jakob! FYFAN, ingenting jag rekomunderar, kunde varken äta bananerna eller baconen däri. plus att den jävla blandningen blev hemsk :p Haha ät aldrig det :D hahah!

Imorgon får även jag mina efterlängtade pengar också, dock kommer det mesta gå åt till el och tv licens tror jag men lite får jag väl över jag kan spara och använda lite som jag vill ^^
Vi får hoppas iallafall :)

Fick även idag på föreläsningen lite mer inblick om att plugga på distans, poängen och hur mycket procent man skall plugga osv, så jag skall söka för i mars senare :) Då har troligen bebis också kommit till världen.. Så jag skall till komvux senare efter jul med mina papper och lämna in allting så skall vi lägga upp en liten plugg-plan :) Kändes riktigt bra att få kunna fråga vad man undrar och få svar på sina dumma frågor äntligen ;p Hahah. Nu är det gjort iallafall och allt börjar kännas okej : )

Får väl kila nu.. Har inget mer att skriva direkt i vilket fall :)
Undrar vad jag skall göra för mat? hmm...

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0