Singing elf's

Här är lite roliga video's jag tänkte dela med mig av :)

Video 1: Jag, Andreas, Ählii, Jossan och Lulu.
http://elfyourself.jibjab.com/view/X8gVHZZD40swsfcZ?cmpid=ey_fb_self

Video 2: Jag och Andreas i mängder.
http://elfyourself.jibjab.com/view/ZZN8VnXMA9bV8kLu?cmpid=ey_fb_self

Världens roligaste för hela denna veckan fan :D
Hur söta som helst, på ett roligt sätt då vill säga, hihi ;)

Strax kommer väl älskling hem också :)

Har redan lagt ut kycklingen som vi skall äta idag :) Får väl om kanske 30 minuter eller så börja lite smått med den så älskling blir glad, :)
Har tänkt jättemycket på dig idag älskling :) Skall bli kul att du äntligen kommer hem. Och senare vid 17-20 har vi tvätt tid, äntligen får vi tvätta våra sketna kläder, hahaha :D Det lär behövas om man säger så :)

nepp, om man skulle ta och kolla till hur långt kycklingen kommit i tiningen därute i köket.. :)
Ha det fint nu allihopa !

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0