She matters, like everything is meaningless

Hopp! Då var de torsdag, och jag vill verkligen inte ha torsdag. Fast det säger ju iochförsig något bra, att det imorgon Äntligen är fredag :) det gillas!

Senare vid halv 12 tror jag mig till bussen för att åka intill stan och gå på ett möte. Man längtar ju nästan. Jag har sökt jobb på jobb, nästan dagligen, då jag sitter vid datorn iallafall. Och nästa vecka har vi ett möte till där och veckan därpå, på måndagen den 30:e innan månaden tar slut.. Och på det mötet skall vi ha med oss cv + personligt brev och vi har ingen skrivare så jag vet inte riktigt hur detta går /:
Måste verkligen försöka på tag på en skrivare någonstans...



På tal om annat.
Mitt liv.

Mitt liv är nog det tråkigaste känns det som just nu. Jag känner mig värdelös, ensam och bortvald (till viss gräns...). Värdelös känner jag mig för att jag söker jobb på jobb på jobb, nästan dagligen och ändå inget svar någon stans. Okej jag är ju gravid men de vet ju inte ens dom, jag skriver ju inte det direkt på mina ansökningar eller cv. Jag är fullt frisk och har orken till att göra massvis med saker bara jag får någonting att göra, jag har så jävla tråkigt och känner mig hur jävla tråkig och värdelös som helst !
Jag har ingen inkomst någonstans, så jag kan inte bidra med ett skit :( Jag känner mig så hemsk när jag bara går här hemma medans älskling jobbar röven av sig för våran skull. Jag tycker så otroligt synd om dig, hade jag haft ett jobb där jag fick pengar skulle jag självklart lägga allt jag fick för oss precis som du gör! Men de kan jag inte enbart för att jag inte har någon inkomst /: Och de mår jag verkligen skit över, för!
Ensam känner jag mig för att jag kan inte ta mig någonstans, pga inga pengar, och då kan jag inte köpa något direkt busskort som gör att jag kan komma någonstans, eller jo klart.. Jag har ju ett Borås tätortskort men det kommer jag inte långt med direkt. Jag känner ingen här i Borås heller. Alla ens vänner är som bortblåsta, ni varken hör av er eller direkt frågar om man har lust att ses längre, enbart för att man är gravid och då skall man stanna hemma enligt er?! För det är ju de man gör när man väntar barn, sitter hemma och städar, gör ingenting? fel fel fel! Jag vill göra så himla mycket men jag kan inte tex gå ut och dricka med er på samma sätt, och då är man tråkig? För att man inte blir, är full? Jag tycker det är så jäkla trist av vissa personer som inte bryr sig som påstår sig säga att dom är ens vänner.
Jag är verkligen ledsen, men det är väl så det är. Riktiga vänner stannar, och vissa försvinner spårlöst. Även om man bor ifrån varandra, varesig det är långt eller relativt kort så kan man försöka träffas tycker jag. Alla säger hela tiden, eller dom flesta då säger iallafall: Jo men vi ses nästa gång, jag lovar. bla bla bla osv! Skitsnack! Jag vet inte vad man skall tro på längre, jag tror på de jag ser helt enkelt. Det blir nog lättast så..



Nu har jag fått ur mig lite granna iallafall, och nej jag skriver inte detta direkt åt någon eller så, jag syftar på ett antal vänner. så det så !

Äsch. Nu fortsätter jag på msn iallafall !
Ha det

Elly abdikerar /:

Kommentarer
Postat av: Meya

Hej!

Tack så mycket, din mage är också jätte fin (av de bilderna jag nu snokat upp här på bloggen). Vad kul att du också ska ha i feb, även om du är typ en hel månad före mig. Vet du vad det är som är där inne, flicka eller pojke?

2009-11-19 @ 09:34:28
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Postat av: linda

Madde du har mig :) synd bara att ni flyttade till borås o inte göteborg :/ men ska köpa buss kort som funkar överallt sen tänkte jag då kan vi ses :) fan va kul när du också fått din bebis :) :)

2009-11-19 @ 15:19:54
URL: http://lindsaglansins.blogg.se/
Postat av: bea

men gumman :( jag finns alltid här iaf.. <3

2009-11-19 @ 16:52:51
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0