Now I woke up, no more tears, no more pain

Då var man äntligen hemma från att varit på ett "möte" som jag trodde att det skulle vara, men nene! Det var en jävla föreläsning på en timme på typ 50-60 pers i ett rätt litet rum, rastlös eller vadå? Varmt och svettigt. Äckligt som fan !! Föreläsning om jobb utomlands, och ja precis det är ju väldigt aktuellt för min del ja, väldigt aktuellt. Orka!

Nu är jag iallafall hemma, jag är trött. jag orkar inte göra ett skit, Andres jobbar över idag pga han måste. Kommer hem vid 18 tiden istället för 16 :( Ännu mera väntande, och jag som älskar att vänta verkligen... Inte ! Men det är bra att du jobbar mer älskling, :) du är duktig, och bäst för oss, våran lilla familj :) <3 Snart är vi tre istället för två, hihi.



You are the sun
You make me shine
Or more like the stars
That twinkle at night
You are the moon
That glows in my heart
You are my daytime my nighttime
My world
You are my life

 


Jag älskar verkligen dig Andreas!
Jag ser verkligen fram emot när bebis tittar ut.
Det kommer bli en sådan fantastisk resa, för oss båda.
Jag vet att vi båda har våra bättre och sämre dagar,
men vem har inte det?
Bara för att jag är nere och på sämre humör ibland
betyder det verkligen inte att jag inte älskar dig,
de hoppas jag att du förstår och vet älskling.

Det finns ingen annan människa än dig jag vill leva tillsammans med!

Du får mig att vilja bli en bättre människa.
Du är min styrka, mitt driv här i livet.

Ibland har vi svårt att visa vad vi verkligen känner, tycker och vill
men aldrig slutar jag älska dig för att du tycker, känner eller vill olikt från mig.
Snarare det är sådant som gör att jag älskar dig bara mer och mer,
för att du är ärlig mot mig och vill lära dig nya saker.



Du är mitt allt !
Andreas - min pojkvän, min sambo, mitt barns pappa.
Du är det bästa jag vet, och lite till.

<3



Jajja. Nu har jag fått skriva av mig en hel del igen.. Sitter återigen och lyssnar på Michael Jackson, hans album Invincible, som jag själv anser vara ett av hans bästa värk och förjävla underskattat. Texterna är starka, fina och man blir båda glad och ledsen utav dom .

Nu får jag väl ta och dricka upp min tropiska juice och kanske göra lite mellanmål ? Får väl bli varma mackor i mikron, haha ^^, Men sedan när älskling kommer hem blir det varma mackor fast i ugnen, det gillar älsk <3 :) .
Allt för dig Andreas . Du är det bästa jag vet. de är du verkligen. Jag saknar dig och längtar tills du kommer hem till mig och vårat hem ! :)

Kilar nu
Ha det bra allt folk .

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0