Morning glory, end of time. The twister.

Så har Andreas kommit hem, vi har ätit middag (lyckad sådan), kollat lite på Hey Baberiba tillsammans och sedan somnade älskling i soffan så jag gick intill sovrummet, drog igen persiennerna (?), bäddade upp sängen på älsklings sida och sedan bad jag han komma och lägga sig i sängen för att ligga och sova på en obekväm soffa :p Kände jag jävligt snäll då ^^,

Så nu sedan 40 minuter tillbaka, sitter jag här framför dumburken. Funderar på vad man skall hitta på? Är rätt törstig, men vi har inte mycket mjölk, vattnet i lägenheten smakar sump haha och vi har ingen annan dricka direkt, eller jo! Min godmorgon juice, tropisk smak. men den har jag på kvällarna till min järntablett :)

en så himla gammal bild nu så det finns inte!
jag saknar dig lulu, vääääldigt mycket. vi får försöka ses, innan vi blir gråhåriga fan :p

Nog om det !

Har inget att skriva direkt, men kvällen som var, var väldigt mysig tillsammans med älsk även om den blev väldigt kort ^^, Vi får väl se vad som händer och sker imorgon? Kanske till Vallda och hämta barnvagnen och en spjälsäng till pyret :) ? Vi får se...

Ha det bra ikväll gott folk!

Elly abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0