mind the gap. bridge the gap

Måndag idag och nu har jag och Andreas bott här i en hel vecka. haha och många fler måndagar lär det ju bli (:
Helgen har varit okej, lite slö i lördags men annars okej..

Fredag: Älskling jobbade fram till 16, sedan kom han hem och Andreas mamma kom hit lite senare för att hjälpa oss med gardiner osv. Blev helt okej faktiskt. Sedan började jag med maten åt oss, kycklinggryta med pasta :p haha. Blev riktigt gott och vi bjöd ju även Lena . strax efter maten åkte Lena hem och vi åt lite gott gott och myste framför tvn, dock var vi trötta och gick och nanade.

Lördag: Systeryster skulle egentligen kommit intill Borås så vi skulle gått omkring lite för att kolla fars dags present men så blev det inte och efter det gick hela mitt jävla humör snett.. dvs utför.
Var deprimerad, nere, uttråkad och allt fan jag vet inte vad, och mitt humör smittade av sig till A så han blev också jättenere. Så denna lördagen var rätt kass. Tills slut när klockan blev 17 åkte vi ner till knalleland för att handla lite, lite blev rätt mycket :p Haha. men aja :) Köpte mat, och lite annat. Tex godis :p åkte hem och myste, så gott vi kunde. somnade tidigt igen..

Söndag: Jag och Andreas åkte ner till knalleland för att vi båda skulle köpa en fars dags present, och vi hittade varsin sak :) Köpte sedan en cola och en mjukglass ;) nam nam! hahaha ;p Och sen åkte vi till resecentrum, eller jag gjorde och hoppade av medans älskling fortsatte till sina föräldrar med bussen. Tog tåget till Kinna och var där runt 13.20 :) Och gissa vad jag hade längtat och saknat Elvis och Lillen? Var så sjukt så de fanns inte, hade kunnat äta upp dom om jag så kunde, haha ^.^ men det gjorde jag inte :) hah.
Pappa fick sin present som var från mig och systeryster, och han blev skitglad! :D Tur det .. Sedan började pappa med maten han skulle bjuda oss på :) Fläskfile i en jättegod sås, sallat och ris :) Kanongott verkligen! Åt flera portioner , haha ;) Till efterrätt blev det cheesecake med ett hallonlager ovanpå. också skitgott :) Vi var väl där i tre timmar någoting tror jag, sedan fick jag stjuts ner till stationen från pappa och jag tog tåget hem igen.. Kom hem vid halv sex igår kväll.
Då hade jag en älskling som väntade mig, och vi tog det lugnt hela kvällen igen :p hahah, inget liv dvs (Y). Haha!

Annars så har denna veckan här varit helt okej, jävligt seg dock när man är ensam hela dagarna in och ut, men de är vad man gör det till, sägs det ? Äsch, pyttsann! Får se vad jag gör idag..?

Skulle egentligen till AF här i Borås på ett info. möte men han ringde vid 08 och ställde in skiten för han var dubbelbokad, och jag som gick upp tidigt och gjorde iordning mig för detta, ååhh /: ibland orkar man bara inte men nu är jag iallafall vaken och uppe sedan klockan 07 ;p Haha.

Har tvätt tid senare mellan 14-17.00, får se hur det går :o haha :)

Ikväll om inte imorgon morgon och om inte det så blir det på tisdag kväll åker jag kanske ut till Vallda för att passa Amanda åt Annelie och stoffe :) dom är lite upptagna och behöver lite extra hjälp :) får se om jag kan beroende på busskort och lite andra saker. men jajja ! ;p

Nepp, nu skall jag äta upp min andra frukost haha :D
Ha det fint.

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0