Meet the creeper

Nu har jag fixat sängen, fixat maten så gott som och varit och handlat lite inför dagens middag, känner mig rätt duktig iallafall. Får hoppas nu att Andreas inte är på alltför kasst humör, nu har jag fan anstängt mig med maten så att älskling skall bli glader.. :)

Fick tillbaka lite pengar från hemförsäkringen också, så nu har vi länsförsäkringar :) får hoppas på att dom är bättre... än dom vi hade innan! Lurendrejeri förfan. USCH!

Så jävla disigt väder det är ute nu på tal om inget, jävla trist.
Har också pratat länge med Lulu idag :) riktigt trevligt, en sann vän för livet <3

Jag saknar dig Lulu.
Vi får ses snart, försöka iallafall på något sätt . blir snart tokig, vi har inte setts sedan maj ? tror jag :o Och det är för längesedan! :(
Älskar dig hjärtevän!

Snart kommer väl A hem också, vid 16 tiden någongång, sedan blir det fixa de sista inför middagen, bara kotletterna kvar att göra eftersom potatisgratängen är i ugnen, och där skall den stå tills 17.15 ungefär sedan får jag se och känna på maten ;) Så jag får väl dra mig typ nu om jag skall hinna fixa kotletterna också OCH såsen Om vi tar någon till detta, annars är det jävligt gott med bara allt detta smarriga utan sås :)

Så jag får väl bege mig. tror jag tar dammsugningen imorgon samt, disk och sängen som vanligt !
Ha det brao!

Elly abdikerar /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0