Happy birthday

Gårdagen blev extremt lyckad med båda middag och mys måste jag bara säga, var väldigt glad igår kväll när älskling kom hem. Potatisgratängen blev supergod, kotletterna mumsiga och stämningen jättebra ! Längesedan vi båda kände såhär tror jag faktiskt, men igår fick vi till de riktigt bra tillsammans <3

Saknar stunderma ibland (hela tiden?) då mitt humör var stabilt och inte såhär upp och ner.. men jag försöker älskling tro mig, jag försöker! du är inte den enda här som tycker detta är jobbigt.

Senare när vi hade ätit klart, så kom Andreas mamma över med lite matvaror vi beställde av henne när hon var och handlade, :) kändes skönt att slippa åka iväg för att handla på kvällen då man var mätt och trött av allting. Så tack :)

Får se vad jag gör idag... först och främst måste jag dammsuga, klä på mig, och diska det lilla som finns här hemma.. Sedan om vädret blir bättre skall jag försöka ta mig ner till stan för att lösa ut pengar för hemförsäkringen som kom tillbaka igår :)
får hoppas att detta jävla regnande försvinner snarast, möjligt !! Annars kommer mitt humör blir som skit, haha ^^, Ne men skämt å sido gott folk.

Undrar också vad jag skall göra för middag idag?
Vi åt så mycket mat igår men ändå blev det massor över så han fick hela två matlådor att ha med sig till jobbet, dock inte båda idag men en låda idag och en låda en annan dag då han känner för att lyxa till maten ;) Haha.

Fick nyss tips av Lulu vad middagen blir idag! :D Köttbullar med mos! de låter gott, och längesedan med :) hihi !

Nej men nu skall jag äta upp min frukost innan den ruttnar, haha och sätta mig framför tvn ett tag istället. Kolla lite på Days för att jag inte har något liv, sedan måste jag väl sätta igång med hushållsysslorna. :)

Ett grattis skall utropas idag, till syster Linda som fyller år idag :)
Grattis grattis !

Nu drar jag mig tillbaka !
Ha de fint

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0