Feel so numb -

Helgen.
Vi börjar med torsdag tycker jag..

Mamma kom hit vid 15 tiden någongång, och pappa. bjöd på kaffe och tilltugg. Pratade och visade mamma runt, pappa har ju redan varit där ett flertal gånger . Hon gillade lägenheten :) kul kul!
Senare blev klockan 16 och vi bestämde oss för att åka intill stan med bussen härifrån. kom in vid 16.30, gick omkring i drygt en timme bara och senare åkte vi hem till mig igen.. då ringde pappa och sa att han hade slutat jobba då klockan var strax innan 18. Andreas hade också kommit hem från jobbet när vi kom hem, så han bjöd mamma på öl :) så snackade vi tre en stund tills pappa kom och då blev vi fyra som snackade ^^

Fredagen så var älskling hemma för att han inte mådde bra alls, han åkte bara intill jobbet och sjukanmälde sig och hem igen.. la sig och sov några timmar till..
Åkte intill stan senare för att handla lite och gå till Försäkringskassan pga lite saker. Efter det åkte vi hem igen, och tog lite fika.. sedan blev klockan 17 helt plötsligt och vi blev lite hungriga, men orkade verkligen INTE laga mat, haha. Så vi tog bussen 2 minuter för att komma till en pizzeria, beställde vad vi skulle ha, tog bussen hem igen och åt :D Smarrigt som röven! somnade rätt tidigt också, jävligt skönt :)

I lördags skulle vi ha inflyttningsfesten och de var bestämt att flera skulle komma men i slutändan blev vi typ sju pers, haha. lite litet men ändå lagom.. Allt började okej men slutade i en stor terapi fest. så kallad. En sak. jag kommer aldrig att ha fest igen, inte med varken dom som kom eller tillsammans med Andreas, det är allt jag säger. rena skiten. hahah. Men aja, hade någon varit i min situation, så hade människan/ människorna förstått men inte en jävel förstod, bara försökte men det gick inte . så allt slutade i en enda bajs röra!
Alla drog sågott som vid klockan 02.30 ungefär, rätt skönt för jag kände att jag behövde sömn men sedan kom jag ändå inte i säng förens klockan 06 på morgonen... eller jag somnade då iallafall, ingen aning när A somnade, men han sov sågott som hela tiden... Trist när man var på dåligt humör och behövde prata av sig, men aja. Så äre att vara full och på dåligt humör !



Så just nu mår jag piss.
Allt är bara så jävla tråkigt . Jag har världens tråkigaste liv, det har jag rent ut sagt. Och jag har en enda vän kvar som bryr sig på riktigt, alla andra kan dra! Behöver inte erat låtsas snack för att "hjälpa". som ni kallar det .
Trist bara att alla vänder sig bort när någonting händer.. Men nu skiter jag i er. :) Skööönt !!



Nog om det .

Igår, söndags tog både jag och Andreas det lugnt, fortsatte bråket lite då och då. men nu har vi bestämt för att lägga allting bakom oss, även det som var innan jag och A var tillsammans för att försöka få det bättre, och ÄN så länge känns detta beslut hur bra som helst! Men det återstår väl att se, hur det går...

Så vi låg i sängen 95 % av dagen, dom sista 5 % var vi på toaletten, uppe och kollade lite på tvn, åt och försökte få det bra igen. Gick väl sisådär, men nu imorse när älsk åkte iväg till jobbet kändes det faktiskt bra :)

Jag skall vara snäll mot dig idag, och göra mat som du Verkligen kommer att uppskatta och gilla mycket . Idag blir det kokletter med potatisgratäng och god sås! Det vet jag att du gillar och tycker mycket om, så detta kommer bli gott för dig när du kommer hem från arbetet älskling ! <3

Bebis har varit väldigt aktiv sedan lördagsnatt, vänt på sig tusen gånger i timmen, sparkat och haft sig ^^ :) Men de gillar vi även om det börjar kännas en hel del nu.. Så att det nästan gör lite ont? Att man mår illa? Undra om det skall vara såhär ? Får kolla med min bm på onsdag så jag skall dit igen ..
Jag kan knappt ligga på höger sida när jag skall sova för då börjar bebis puckla på som bara den ^^, hahah. Lill älskling då :) inte slå mamma, hah! Så jag får antingen ligga på rygg, vänster sida eller på magen ,brukar bli vänster sida eller magen, skönast så : )



En magbild då bebis är i vecka 29 (28+2) <3

Jajja.
Nu har jag sagt och fått ur mig en hel del..
Så jag säger adjökens!

Elly abdikerar, sorgset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0