Elly the best :)



Känner mig lite tvungen att visa bild på bebis också ju :)
Vecka 28 (27+4) idag :)

Idag är det 87 dagar kvar till BF.
Idag är det 12 veckor och 3 dagar kvar till BF.
Idag har jag gått 193 dagar som gravid.
Idag har jag gått 27 veckor och 4 dagar som gravid.

Gud vad vi längtar efter dig vårt barn, vårt första och kommande barn :) Du kommer vara så älskad av oss så du kan inte ana, vi älskar dig redan hur mycket som helst. Vi älskar dig <3

Bara tre timmar kvar tills min tvätt tid börjar också, haha kan inte tiden gå lite snabbare? Orkar inte vänta -.- haha. knäpp man är va? xD
Sitter annars lite här, och framför tvn och kollar då och då, just nu Days :p hhöhö .

Äsch, nu drar jag mig igen :)
ha det brao !

Elly abdikerar /:

Kommentarer
Postat av: bea

woho! snart blir det bebis :D

2009-11-09 @ 16:38:41
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0