Drippin' blood

Nu har både jag och Andreas bestämt att om inte han jobbar i helgen blir det inflyttningsfest och synd för er som inte har tid eller inte kan komma för ni kommer missa något skojj :D hahaha. Tvi på er !!!

Alldeless strax skall jag ner till stan för att gå på ett info möte på AF, längtar nästan :p Haha. och imorgon har jag äntligen min tvätt tid. haha :) Fick ju tiden så sent så älskling hinner komma hem och hjälpa ;) bäst för dig, hihi .

Var väldigt snäll imorse iallafall mot älskling (A), när han gick upp så gick jag också upp efter vi myst en liten stund tillsammans, och då satte jag igång med att göra julgröt till min gubbe <3 hihi
Kände mig faktiskt lite snäll : ) heeh.
Hursomhelst :) haha

nu har jag iallafall gjort iordning mig och skall snart gå ut till bussen, bussen går 09.27 så jag går ut vid 25-26 över :) en halv minut till bussen om inte ens det härifrån ju ;p Haha. rätt skönt ändå .

senare kommer väl älskling hem också :) Längtar redan efter dig Bumboo!

Efter mötet på AF skall jag bort till City tror jag i Kn(u)alleland och handla mjölk så älskling slipper göra det direkt när han slutat och är megatrött, stackarn.. <3

Nepp nu måste jag allt kila, klockan står ju inte still direkt :( haha.
Ha det finfint !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0