Varför är det bara jag?

Ja, de kan du fråga dig Madde. Kanske för att du är som du är? Ja troligen. Jag får bara skylla mig själv. Mjo, jag vet jag skall sjunka igenom jorden hade jag tänkt mig, blir du nöjd då? Jag tror det. Usch Madde, du är ursel. Men snälla, jag vet redan. Sluta påminn mig, de är tillräckligt jobbigt.

"I wanna love, why am I untouchable?"

Madeleine.. Du är äcklig. Du är ful. Och de har jag sagt flera gånger om. Ta åt dig. Okejdå, jag tar åt mig återigen för de är sanningen. Men jag skall väl inte klaga, eller? =)



Om du ändå förstod hur mycket jag ångrar mig. Jag nåväl, jag förstår att du inte vill träffa mig nu när de blev som de blev, att du har annat för dig, troligen bättre än att träffa mig. Jag klandrar dig inte, jag förstår dig nu faktiskt.
Det känns faktiskt rätt skönt att sitta i min säng, i mörkret, helt ensam. Tyst det är i rummet om man bortser från att musiken som spelas i hörlurarna.. Annars är det helt tyst, helt knäpptyst faktiskt här, i mitt rum. Jag känner mig som den mest ensamna människan i världen för tillfället, inte direkt övergiven men bara ensam.. Jag saknar dig, måste träffa dig men jag får vänta. Pga min egna idiotiska dumhet. Lyckat Madde!

Om du ändå förstod Madde !!! Men som vi alla vet, de gör du fan aldrig. Kanske bättre att jag lägger mig ner ett tag, så kan alla få sparka på mig tills jag kryper ihop i fosterställning och bara låter dom göra vad dom vill med mig? Jag kan ge dom friheten och njutningen till att slå sönder hela min kropp och mitt inre. Sparka dig tills du skippar efter luft, tills du känner att denna sparken, om dom nu slår en gång till det är den slutgiltiga sparken för att avsluta mitt liv. Man känner det bara på sig, konstigt nog. Allt man tänker på är en person, den man älskar..
Du är som alla andra sagt ändå, ett misslyckade. Som en fågel med bara en fungerande vinge.. Du fungerar med bara med hjälp från andra? Det kanske är så, men jag har blivit så mycket mer självständig än vad andra tror men svårt att visa ibland.
Men fortsätt att sparka sönder mig, gör det. Gör det gärna med glädje också vettja . Klart att människor inte vill träffa dig, de borde du väl förstå själv? Jag gör det nu ja.
Det spelar ingen roll hur snäll du än försöker vara eller verkar, dom vill inte träffa dig ändå. Så du kan sluta försöka, ingen vill har jag ju sagt åt dig.



Om du ändå förstod hur mycket jag längtar efter dig, hur mycket jag saknar dig, hur mycket jag älskar dig !(?) Jag behöver.. Nej! Jag måste träffa dig varje dag, en stund varje dag för att jag skall hålla humöret uppe, och de har jag gjort nu sedan vi bestämde det, men såfort de blev ändrade planer blir jag helt dum i huvudet, det ser du väl? Jag blir en bättre människa tillsammans med dig, det är därför jag behöver träffa dig idag, nu, imorgon, i övermorgon, dagen efter den och även på söndag, och varje dag i hela mitt liv . Känns bara så tungt att behöva vänta tills du vill ses igen, dvs lördag troligen, de är alldeless för lång tid, men om du inte vill träffa mig så kan jag ju inte heller tvinga dig. Ta din tid.. Men du vet ju iallafall att.. Jag behöver dig, jag saknar dig, jag längtar efter dig, jag tänker på dig, jag saknar din kropp intill mig, jag älskar dig! Jag älskar dig.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0