Vallda dag idag!

Jag har haft en Vallda dag idag =) Åkte till Vallda med farsgubben min vid 10.00 imorse, träffade syster Annelie med hennes små pluttar. Jössus vad stora dom har blivit, och är ;D Tiden går så sjukt fort, alldeless förfort! Åt lunch, hjälpte Annelie att handla, lekte med Philip och Amanda, kollade på när Philip spelade Wii och åt glass i solen^^

Åkte därifrån sen vid 14.00 någongång och var hemma strax innan 15.00. Fixade iordning mig lite och sen fick jag återigen skjuts med farsgubben min intill Borås för att träffa älskliiiiiing en stund =) Åkte runt lite härochvar och kollade^^ Rätt mysigt ändå bara att jag fick adhd på min jävla dragkedja på min tröja så den gick sönder -.- HUU! Iallafall! Sen köpte vi glass och sen lite godis, sen ringde pappa för att han skulle bege sig hemåt igen runt 19.30, så vi (Jag och A) gick borttill Centralen och sa hejdå =)

Sen åkte jag och farsgubben vi därpå först hem en snabbis och sen åkte vi till mamma och systeryster, var väl där någon timme eller så^^ Pratade lite, fick och gav kläder vi fått av syster Annelie =) Snällt^^ Höhö!
Mamma kom med ett väldigt trevligt förslag som jag, systeryster och mamma skall försöka genomföra nu i slutet av Maj =) Hoppas de blir av, hade varit väldigt trevligt och kul ! Åkte hem efter en timme ungefär, så vi var hemma runt 21.30. (?) Gissar jag på^^ Nej nu orkar jag inte skriva mer, skall upp rätt tidigt imorgon för att jag skall till Soc, ALLA ÄLSKA VA VA VAAA! *tummen ner* Bilder ifrån dagens dag finns på min bdb, ni som vet ;P

Elly abdikerar för ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0