Vad synd

Vad synd att du inte kunde träffas idag Andreas =( Jag som hade en överraskning åt oss idag. Buhu .. Men de får väl bli av en annan gång istället, kan ju inte direkt säga åt dig att skita i att plugga för en sådan här sak även om jag väldigt gärna hade velat göra detta idag =) =( Men jaja..

Hursomhelst!
Pariis frågade förut om jag ville mötas upp i Kungsbacka och fika lite men jag orkar verkligen inte åka hela den biten för att fika 1-2 timmar =( Så jag blir väl hemma ikväll bara, trist.. =(
Aja, om någon trevlig person vill hitta på något ikväll gör jag vad som helst ikväll nästan, jag vill ut och träffa folk! Nu skall jag sluta blogga..
Saknar dig Andreas.. de vet du!

Elly abdikerar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0