Utgång PC

Igår var jag och Bea ute på PC, väldigt trevligt! Blev bjudna på öl och cider hela kvällen av tre ryska killar som satte sig med oss efter ett tag^^ Bea lyckades få två shotar för 20 kr var när klockan var 02.00 någonting, som egentligen kostade 100 kr/st^^ Bra jobbat där fan! Sen åkte vi på efterfest hos en som jobbade i baren, borta vid korsvägen =) Sen när vi fick skjuts hem till honom (vad han nu hette hah!) bjöd han oss på valfri dricka där med, fast jag var redan såpass full så jag fick och spydde istället, hahah ! Lyckat eller vadå? Sen drog vi =)
Bilder från gårdagens krogbesök läggs upp här nere, några iallafall !

Idag har jag varit i Göteborg några timmar med Jessicorna^^ Jessica och Jessica ! Mycket trevligt de med. Satt och snackade mest faktiskt, skrattade åt alla cpfula människor som finns på centralen i Göteborg. Sen när vi tre skulle gå ut ur centralen gick de på andra sidan av oss två st fjortistjejer, typiska sådana också^^ Överblonda, råsminkade och "dah" typen av tjejer, precis när vi gick förbi varandra så sa ena tjejer av dom till oss; "euwh!" HAHAHA, vadå dagens roligaste? ^^ Om dom tyckte vi var jävla fula eller något, om jag skule träffa dom igen kom jag på två skitbra saker man kan göra mot dom så att dom förstår hur vidriga vi tycker att dom är! Antingen går man fram till dom och trycker ner fingrarna så långt ner i halsen som vi kan och ulkar eller så kan vi gå fram till dom, och släppa världens brakare på dom i en snygg kvinno pose . De hade fan varit kungligt! =DDD Men de får väl bli en annan gång dock^^

Hursomhelst!
Imorgon skall jag till Alingsås en stund, träffa Max. Själv har jag ju aldrig varit i hans nya lägenhet så jag får passa på nu =) Hans fru är ju bortrest i Thailand så jag får utforska de hela^^
Nej nu skall jag äta upp resten av min iskalla hamburgare, köpte den fan vid 18.30 i Göteborg förut men kunde inte äta den för de var för mycket folk på bussen hem -.- Så de fick bli nu istället fan ! Hahah ,mums för kall hamburgare.. Eller inte =P Aja, ja de bra era fetton. Ikväll blir jag hemma, är för bakfull och trött DVS seg för att flytta på dö fläsket^^ Ha det feeeeeeeett !

Elly abdikerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0