Torsdag imorn, fredag i övermorgon

Sen är det då helg och själv kommer jag ligga hemma och sjuka. Jag tycker seriöst synd om mig själv^^ Nu låter jag som en man! =DDD Jag är nog en man under min förklädnad, skulle jag väl tro? Joda^^ Det är jag då minsann.

Satt och pratade med en gammal klasskompis från Elof Lindälv förut angående om hennes pojkväns föräldrar som inte heller gillar henne, och de hon säger är fan sant! Känns skönt att veta att man inte är helt ensam om detta fenomen som vi kallar det för stunden^^

"Nu tar vi över Azeroth" JO eller hur^^ Vilka minnen! Haha, satt med en kompis och snackade gamla minnen. Jävla mongo man var!^^ Usch. Egentligen inte ens värt att nämna men ack så gör man det ändå^^ Fy skäms.
GE ELLY PISKRAPP!

Nu skall jag ta och försöka sova, iallafall inom 30 minuter, skall nog ta någon att gnaga på innan jag sussar.. Och förresten så har jag nog börjat töja ut min magsäck igen! >< F FA FAN... FAN säger vi åt det! USCH ! Nu tackar jag för mig.
Godnatt!

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0