Tisdag

Mmm! Då var de tisdag igen och jag vaknade runt 08 ,sen så gick jag upp runt 09 iallafall.. Pappa körde mig bort till Soc vid 10 ungefär då jag hade tid, pratade lite och visade honom mina papper för att jag sökt jobb från förra gången vi sågs till idag morse. Allt gick bra och fick ett ny tid 22 juni, kl 11 skall jag dit så ah, de är nu avklarat iallafall och imorgon skall jag kl. 10 till AF och prata med dom, sen har jag inget mer bokat eller direkt bestämt inför veckan som går nu.. Rätt skönt faktiskt =)

Sitter bara här nu med min kaffekopp och sörplar på min andra kopp, de är gott !
Nej nu får jag väl låna fars gubben min låna datorn för att kolla lite saker och sedan åka iväg en stund och handla plantor, han har fixat och donat hela förmiddagen^^ Duttiga pappa! Höhöh.

Annars idag är inget bestämt, blir nog iallafall inget med att träffa Andreas heller, han har så mycket att göra nu i skolan eftersom det är slutspurten nu och allt sådant dära.. Vi ses iallafall imorgon då för kommer älskling hit senare till eftermiddagen hoppas jag (A), sova över från imorgon till söndag! =DDD De gillar vi starkt!
Nu kilar jag ett slag, bloggar nog senare så var inte ledsna era majsbollar ! Ha de fett ..

Elly abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0