Somethimes..

Sometimes everything is wrong.
Now it's time to sing along
When your day is night alone, (hold on, hold on)
If you feel like letting go, (hold on)
If you think you've had too much of this life, well hang on
'Cause everybody hurts.

Take comfort in your friends
Everybody hurts.
Don't throw your hand. Oh, no.
Don't throw your hand
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone



Nåja! Idag har de väl inte direkt varit en spektakulär dag alls, bara varit hemma. Sovit över 12 timmar iochförsig, men jag är ändå skittrött? Aja, skulle egentligen träffat A idag men de blev inget med det heller. Likabra!
Jag har pratat med fröken Hansen i över 2h och 50 minuter i mobilen förut^^ Trevligt att ha någon att dela sina tankar med när de inte finns andra där man kan prata med =) <3
Vill också tipsa om en brao låt; The Haunted - Victim Iced <3
Man kan verkligen inte mer än att älska den låten, sjukt bra och texten.. Åhh! =DD Jag hoppas iallafall på att träffa A imorgon, om jag inte mår lika pissigt dåligt. Annars fåre bli på fredag /:

"A simple murder won't satisfy my tasted for pain"

Jo man tackar! ;) Nej nu får jag väl ta mig några till Ipren och kurera mig, tycker seriöst synd om mig själv, brukar ju aldrig direkt vara sjuk så när man väl är sjuker så äre synd om mig^^ Kunde ju inte ens gå till AF idag pga detta /: Då ÄRE illa!
Aja, ha det bra era fulingar därute!

Elly abdikerar.. men saknar Andreas fruktansvärt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0