So if you love me let me go

I don't deserve to have you.. I can't imagine a life without your light.



Jag har nog inte varit såhär deprimerad som jag är nu på ett jävla bra tag, nog vet ju alla att jag varit deppig under dessa sista fyra (fem?) månaderna kanske, men nu. Detta slår fan allt och jag hatar detta. Läste igår någonstans (kommer inte ihåg vart just nu) att desto fler gånger man går igenom en sådan här seperation eller avstånd så blir det bara värre och värre för varje gång och själv kunde jag tro att man blev starkare och starkare för varje sådan här sak som händer, men ack så fel man kan ha och konstigt nog (?). Så har jag nog gråtit klart, vad jag känner nu iallafall, för jag har gråtit exakt varje dag och speciellt iförrgår kväll, iförrgår natt och igår heeeeela dagen, exakt hela dagen grät jag och nu.. Sedan vi sa farväl har de inte kommit direkt något tår längst min kind.. Och en annan sak som var väldigt läskigt eller "passade" nu när jag gick upp, vaknade så började det ösregna. Eller precis när jag gick upp så var de lite sol emellanåt men när jag satte på datorn började regnet falla stundvis och till slut började det att asregna! Vadå passade?

Jag har också hittat en väldigt fin låt med Sarah Connor - Every moment of my life. Superfin text !
Jag vill också tacka min Stockholms lilla älskling^^ Lulu! <3 Tack för att du ringde igår och imorse även om du väckte mig vid 07^^ De var det värt, en minuts prat eller en timmes prat med dig gör allt så mycket lättare, tack så jättemycket! Jag vet verkligen inte hur jag skall kunna klara av detta, de är ju som att gå igenom allt igen och de gör allt inte direkt bättre, som du sa igår Lulu: "Usch, jag vill inte att du skall genomgå de här igen. Jag tycker så synd om dig!" Mjo, synd och synd. Synd är det om människor som inte vatten eller mat för dagen och nej Lulu jag hånar inte dig^^ Själv tycker jag att ingen skall behöva igenomgå en sådan här sak, och inte med så kort mellanrum heller. Detta är sjukt hemskt. Och just att veta att den man älskar inte vill veta av en, de är nog det tråkigaste. Att bli nekad att träffas för att människan inte vet varför riktigt, men de är bara ett starkt nej vad man än säger...
Som vi sagt Lulu, "What goes around, comes around". Att vi kanske blir straffade det det onda och dumma vi gjort i tidigare förhållande, att vi straffas nu av den vi tycker om utan att dom vet om det? Äsch, nu är det bara jag som satt grillen i skallen på mig själv, men vad vet jag? Nej just det, man skall aldrig neka och skratta åt det undermedvetna? (heter det ens så? Aja, ni förstår väl säkert vad jag menar...) Ödet kanske? Äsch! Skit samma nu om det .

Fast Lulu's förslag imorse var ju inte direkt det dummaste och tråkigaste om man säger så! Jag blev jättepepp till, eller för det, att utföra de ! Jag hoppas iallafall att de kanske blir något av det =) De hade varit fruktansvärt kul. Bara för att Lulu är bäst =DDD <3

En annan passande låt för nu är ju självklart; Marilyn Manson - The last day on earth. <3
Usch.. Jag får tårar i ögonen men dom verkar inte vilja rinna.. ner? Dom stannar kvar och bildar istället stora jävla pölar i ögonen som gör det bara svårare att se -.- Uhff! Nej nu får jag väl börja med att hoppa in i duschen, man vill ju inte direkt gå ut på krogen eller träffa kompisar när man stinker halvdöd apa? Ne, jag trodde väl det^^ Plus att jag har lite små ärenden jag måste få klart innan jag drar mig. Ikväll Bea skall vi ha kuuuuwl! =) Så ha det bra era fetton och önska mig lycka till med allt, hoppas jag överlever detta som hänt.. För det undrar jag själv.. En gång till liksom? Pallar jag det eller kommer jag bryta ihop? Nåja... Bra då att jag inte börjar prata om igår natt isåfall för er.. Heeeejs!

Elly abdikerar ju -.-



Jag saknar dig.. Och jag älskar dig så fruktansvärt mycket A. <3
Is this our goodbye?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0