Snart den 31 Maj

Snart för ett år sedan, träffades vi för första gången =) Kmr du ihåg? 31 maj :)

När du och Mackan kom och hämtade mig i Kinna, sen åkte vi bil tillbax t Marcus för att dricka lite och sen vidare t stan. Var där på kyrkogården, drack och hade astrevligt .. Sen vid 22 tiden drog vi intill Trägårn och du bjöd mig hela kvällen på allting =) Väldigt mycket mys och kyssar blev det, ngt man inte glömmer av direkt i första hand. Sen väntade du med mig t min buss kom t Kinna. Du väntade med mig som du lovade.

Usch vad jag var galet förtjust i dig redan den kvällen^^ Och att du hörde av dig dagen efter och var så söt, frågade om allt gick bra hem och hur de var med mig. Sen träffades vi ca en vecka efter det i Borås, sen en vecka efter det igen i lägenheten hos din kompis i Borås, var vakna hela natten t vi råkade somna en stund när vi kollade film. Söten! Och sen, 1.5 dag efter det blev vi tms =)

Du gav mig hopp, hopp om att tro på kärleken igen.
Evigt tacksam för det Jag är verkligen glad i dig Andreas <3

Jag älskar dig !

Elly abdikerar.. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

naaaawwwwwwwwww! :(

2009-05-25 @ 01:54:52
URL: http://emeliewingardh.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0