Skjut mig och begrav mig levande

Ja gör det nu! Att ha urinvägsinfektion är bland de värsta jag vet. Och nu har jag de oftare och oftare och de gör allting ännu värre och dessutom jobbigare! Jag orkar verkligen inte ha det. Senast jag hade urinvägsinfek. var säkert tre månader sedan och då hade jag det i cirka två veckor, nu får jag la se hur länge jag har det denna gången =( Gör iallafall ont som inihelvete!(!!)

Imorgon kl 08.00 skall jag intill Kinna vårdcentral för att fixa medicin, orka ha ont liksom! Usch och fyfan! Plus att jag måste bli frisk framtill fredag så jag kan festa med älsk och Bea . Rockbaren "here we come!" Hahaha.

Åkte intill Borås förut, fick skjuts av pappa igen så jag var inne strax efter 16.30, mötte A och gick till HM. Jag hittade dock inget kul och jag var inte heller på humör direkt eftersom jag var pissnödig som ett djur och de sved och gjorde (GÖR!) ont. Sen gick vi och delade på en kebabtallrik, mums vad gott de var med mat !

Jag och älskling var på bio också =) Mycket mysig och trevlig. Otroligt bra film. Vi såg den dära; Män som hatar kvinnor . Och pappa sa nu när han hämtade mig i Kinna station nu ikväll, att han som skrivit dom böckerna, eller inte han men regissören skall göra dom andra två böckerna i serien till film också =) En väldigt glad nyhet .

Bussredan hem var inte den roligaste heller ! Två invandrare satt snett bakom mig och småpratade på deras språk och sen satte sig en av killarna närmare mig och småvisslade på mig, tillslut sa ena killen som satte sig närmare mig; Killen: Tjejen! Vart skall du?
Jag: Eh.. hem
Killen: Vart är hem?
Jag: Inte där du bor
Killen: Aaaaahh! Varför så tyken? Varför så arg?
Jag: Jag är inte arg, jag är bara inte pratglad och har haft en jobbig kväll, okej?
Killen: Aahhh okej.
Det värsta var att han fortsatte snacka ändå och jag orkade verkligen inte mer. Usch !  Jag är så sjukt trött på killar, speciellt dom som håller på sådär. Less, de är vad man blir och är!
Att alla invandrare skall fråga om man är svensk, åååhhh! Dra mig baklänges. Döda mig, nu måste jag fan pissa också! IGEN! *tummen upp förfan!*

Elly abdikerar !!!!!!!



JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS !!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0