Sjukt svårt

Hade jag inatt att somna, tog säkert 2 timmar innan jag somnade och sen vaknade jag vid 04 på natten och somnade inte förens vid 06.30 ! Sen vaknade jag vid 07.20 då pappa gick upp :| Sen somnade jag om rätt fort, men vaknade vid 08.40 kanske och sen kunde jag verkligen inte somna om! Så jag är skittrött nu, PLUS att jag fått blåskatarr också . MMM! Vi alla älskar när de gör ont när man pissar, den härliga smärtan. JAG ÄLSKAR'T !

Får se om de blir någon fotbollsmatch ikväll, blir det inga biljetter som verkar vara slut om man vill ha sittplats och ORKA (!) stå i 2 timmar ca . Annars kanske jag får åka till mamma och kolla på matchen där ;) Jag får se vad som händer och fötter, annars åker jag kanske intill Borås senare efter A är klar med sitt där så vi kan ses en liten stund iallafall =)
Jajja !
Jag har iallafall ätit frukost, klätt på mig och sådant, så det är bara att fixa mig de sista om det är något jag skall göra . Haha just det ja! Jag var på systemet i lördags förmiddag här i Kinna och förihelvete, gå aldrig dit !!! Då menar jag aldrig. När jag och A kom dit så var de nr 370 någonting, men när jag tog en lapp stod det nr 556 ='O Jag trodde fan först att dom skojade med mig, men sen när vi hade stått där i säkert 15 minuter så märkte vi båda väldigt snabbt att de var sant . Fyfan säger jag bara . Den jävla kön! Vi stod där från 13.00 säkert till 14.30? En och en halv timme för att köpa lite alkohol ! Nej usch och fy fan... Så vad ni än gör, så aldrig till systemet i Kinna ! =P

Nu skall jag på dass igen och kissa någon droppe eller så.. Hoppas att de snart försvinner, knaprar redan lite medicin för detta så usch och fy om det inte försvinner innan kvällen . Nu skall jag kila ett slag! Ha det fett^^

Elly abdikerar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0