Överraskning + Valborg

Torsdagen var inne och jag och Emelie hade bestämt att vi skulle ses i Göteborg vid 17.20 =) När jag väl kom in så hade Andreas och jag skickat sms hela tiden framtill jag kom in, och då skrev han; "Tänk om jag sitter och väntar på dig när jag kmr fram?" Vadå att man blir helt galet varm i kroppen? =) Sen när jag kom fram, så gick jag intill svarta tavlan på centralen i Göteborg och mina ögon sökte ef dig. Tills slut hittade jag dig och jag blev hur glad som helst! =$
Trodde ju att du skulle åka iväg i 4 dagar med din pappa och arbeta, men du valde att vara med mig ist =$ Så jävla snällt av dig älskling. Du värdesätter mig mer än pengar som du egentligen behöver ! Jag är så lycklig att jag har dig . Du gjorde mig verkligen superglad! Du gör mig fortf superglad ! <3
Senare vid 18.15 kom Emelie äntligen in, =P dessa förseningar överallt gör en vansinnig ='O Uschdå! Sen gick E till systemet och köpte lite gottigottgott åt sig, sen gick vi tre bort mot avenyn och letade ef ståplats för att kunna se cortegen =)

Stod där från cortegen började tills det slutade, sen drog vi vidare till slottsskogen för att kolla om de fanns ngt kul folk eller kul att göra där^^ Skulle egentligen träffat mamma i Göteborg, men de blev inte av^^ Kmr inte ihåg vf men iaf =D Sen ef ett tag gick jag och E på kissepaus jakt! Hittade ett bra ställe att pinka på och sen när vi var klara så drog vi ner, eller bortåt hållplatsen igen för att möta eller invänta Em's två kompisar som skulle titta förbi . =)
Mötte dom, sen kom Robin med kompisar och sen träffade jag Rickard med kompis, stod och tjötade ett tag sen åkte vi alla med spårvagnen borttill kungsportsplatsen (?) Om jag inte minns helt fel^^ Tänkte dra till Trädgårn men de var ju liksom 5km lång kö för att kma in? Så de sket sig^^ Vi åt på Mc donalds också ja^^ Eller jag och Baby käkade lite där iaf !

Sen blev kl 00 typ, och vi hade väl inget mer att göra i Gbg, alla ställen var proppfulla och ah.. Jag och Baby tog 00.35 bussen hem till mig =) Kom hem vid 0200 kanske (?) och vi myste (A) höhö ! Sen gick vi och la oss^^ baby surade på vägen hem till mig kom jag på^^ Hahha. Men jag vet inte heller vf han gjorde det =P

De var torsdagen det^^
Fredagen gjorde vi inte ett piss, låg ute och solade en stund men sen fick Baby pollenallergi, en kraftig sådan så vi gick in igen och sen kunde vi inte göra ngt mer =( Var inne hela dagen och kvällen, både trötta och lite bakfulla ef gårdagen^^ Så vi var bara hemma i fredags och myste (sågott som de gick iaf...) Kom på att A och jag åkte in till Borås i fredagskväll för att han skulle hem en snabbis och hämta lite saker, hittade en mobil på tåget intill Borås (Y) hahaha. En ful dock^^ Hursomhelst...

I igår lördag, gjorde vi inte heller ngt direkt, Baby's pollenallergi var bättre och vi var sugna på att hitta på ngt men hittade inget att göra haha så vi var hemma igår också^^ Kollade på AFV > Ballar av stål > Hockey =) Lyssnade på music och jag drack öl =) Och så åt vi varma och goda popcorn =) Myspys!
Senare gick vi ut på en promenad lite, tog en röka och gick in igen .. Vi åt god mat också kom jag på nu både igårkväll och fredagskväll ! Underbart gott!
Fläskytterfilé med potatissallad, mimosasallad, en stor grönsallat och massa god dricka! =) Supergott !
Vi åt det igår också =D Och jag som inte brukar vara förtjust i kött =S Lite konstigt men vääääldigt gott =P Vi somnade la runt 02 igår kanske (?)

Idag, söndag.. Vad har vi gjort då? Vaknade rätt sent, vid 11.30 tror jag och gick upp , åt frukost och gick ut och solade lite, men då var solen gömd och pappa skulle visst börja klippa gräset =P Bra kombernation, så vi blev sura och gick in och fulade oss med mobilerna ist^^ Myste och sen gjorde vi la inget mer direkt vad jag minns (A) höhöhöh ......
Baby åkte dock hem väldigt tidigt idag för att han har mkt att stå i imorgon =) Lödcet. + arbetsinterjuv =) Men de kmr du klara galant älskling , de vet du!

Så nu sitter jag här hemma helt sj utan Baby, dock är ju pappa hemma men han vill jag ju inte mysa med^^ hahha. Imorgon iaf skall jag intill Borås ,träffa Baby ef han gjort lödcet., interjuvn och skolan.. För då skall vi borttill Carlings i Borås och kolla på byxor åt mig ;D Vadå att jag behöver nya byxor? =P JATACK !
Sen är väl inget direkt mer planerat vad jag vet om ? Får la se vad som händer och fötter under veckan också =) Träffa Baby varje dag minst 1 timme iaf =) De är grejer det ni ;) höhöhö ...

Nu har iaf jag och Andreas en gaddning på G ! Har hittar precis vad vi vill ha nu iaf . Kmr bli krrrrrrrrrrymt! Hihihi ! Nej nu skall jag fortsätta froda mig sj med popcorn, gårdagens grillade (skitgoda!) kött och god dricka DVS öl =) Ha det super alla fölk!
Lägger in valborgsdagens foton här nedanför nu med ;)

Elly abdikerar . =)


Kommentarer
Postat av: Ählii

haha skoj var det :D

2009-05-04 @ 14:03:20
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0