MiN

Andreas Appelgren!

Jag tror jag aldrig har mött en sådan omtänksam person som du. Du är helt fantastisk, på alla sätt och vis . Men de vet la du redan efter alla gånger jag sagt det till dig? ;) Jag trodde verkligen Aldrig att jag skulle kunna älska igen efter de som hänt mig, men Du, du av alla människor på denna jord lärde mig att älska igen . Jag är så enormt glad att du hjälpt, och ännu hjälper mig att älska. Du har gjort så att mitt liv har fått sin mening igen ,att älska, att älska dig. Jag vet inte hur länge vi kommer att vara tillsammans, de är ju oklart såklart men jag vill verkligen vara med dig så länge som de bara går .

"You can't marry someone you can't live with, but you marry someone you can't live without"


Själv tycker jag att de är väldigt fint och sant skrivet, såg de på någon hemsida förut när jag satt och fixade om en fin bild på mig och A. Jag blev väldigt nöjd med bilden och tänker just också därför ladda upp den här om en stund i slutet av inlägget .
Men som sagt så vet iallafall du Andreas att du är min bästa vän, min älskare och min partner och jag vill alltid stanna hos dig i alla väder. "We belong together". Jag tror faktiskt, eller jag Vet att du känner detsamma så det känns väldigt skönt. Och de kommer bli kul nu i slutet på nästa månad när vi båda skall tatuera oss, samma sak också^^ Vi båda diggar den tatueringen starkt och då får väl båda gadda samma sak? Ja, faktiskt .

Nu är det iallafall bara cirka två månader kvar för dig i skolan och sen har du troligen jobb garanterat efter gymnasiet och då förhoppningsvis har jag också jobb eller likande så jag har en inkomst och Då äntligen kan vi flytta tillsammans och få en av våra större drömmar uppfyllda ! Jag längtar så mycket så jag snart spricker om jag skall vara ärlig. Det blir ju första gången jag flyttar hemifrån, och första gången det blir mer på riktigt mellan oss A . Du gör mig så glad ! Så glad så glad sååå :) Snart, innan sommaren är slut bor vi troligtvis tillsammans och sen får man se vad som händer .. Jag vill iallafall ha dig vid min sida tills du väljer en annan sida Baby.

Jag är iallafall superglad att jag har dig vid min sida hela tiden.
Du får mig till en bättre människa, du får mig att vilja bli, vara en
bättre människa Andreas . Du är bäst Baby !

Jag älskar dig Andreas :)



Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0