Michael Bublé

Man kan inte annat än säga att Michael Bublé har en fantastiskt röst! Ofattbart vacker röst måste jag medge och jag är inte den som vanliga fall gillar sådan här slags musikgener, men han. Han är något extra måste jag säga .
Speciellt hans låt Home, en etta på min lugna favoriter lista^^ Sök och lyssna !

Hursomhelst.
Återigen hade jag svårt att somna, tårnarna fick göra sitt igår.. Och efter det hade jag ännu svårare att somna så jag somnade väl inte förens kl 05.00 om jag chansar vilt nu(?). Ja herregud!
Nu har jag iallafall tagit min medicin och den hjälper och detta var ändå bara tredje tabletten jag tog, tackochlov ! Nej nu kilar jag ett slag, fars gubben skall nog ha datorn strax med. Ha de äckligt bra era lyxbarn .

Elly abdikerar!



I drained my heart and burn my soul,
I trained the core to stop my growth,
I pray to die in space, to cover me in snow,
to cover me in snow, cover me in snow,
I'm dying, I hope you're dying too,
cover me in snow, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too, I'm dying,
I hope you're dying too!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0