Marilyn Manson

Åh! Vad jag älskar hans nya album som kom ut igår, dock hade jag hört alla innan dess men alltså seriöst, hans låtar.. Hans texter i denna låtarna nu är så hjärtekrossande! Alla hans låtar på hans nya platta är så värt att lyssna igenom . Jag lyssnade först på "We're from America" och älskade den direkt, osv med alla hans låtar därefter.
Även om man inte gillar Manson eller hans musik är det värt att lyssna på i vilket fall tycker jag !



Album: The High End of Low

1. "Devour" – 3:45
2. "Pretty as a Swastika" (censored for retail as 'Pretty as a ($)' – 2:45
3. "Leave a Scar" – 3:54
4. "Four Rusted Horses" – 5:00
5. "Arma-Goddamn-Motherfuckin-Geddon" – 3:39
6. "Blank and White" – 4:27
7. "Running to the Edge of the World" – 6:25
8. "I Want to Kill You Like They Do in the Movies" – 9:01
9. "WOW" – 4:55
10. "Wight Spider" – 5:32
11. "Unkillable Monster" – 3:43
12. "We're from America" – 5:04
13. "I Have to Look Up Just to See Hell" – 4:11
14. "Into the Fire" – 5:14
15. "15" – 4:20




Och gissa vem som skall beställa hans nya album imorgon? Jo jag! Och Holy Wood! :) Blir inte alls dyrt och jävlar vad jag kommer dunka Manson! Det enda som fattas nu är en general hatt ;) Sen är allt på sin plats!
Elly är väldigt glad imorgon när hon beställt skivorna!!! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

han är VÅRAN :D



haha kommentera min blogg (A)

2009-05-26 @ 18:04:24
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0