Jag känner mig faktiskt glad idag!

Ja, faktiskt! Jag känner mig oerhört glad idag, delvis för att de börjar gå så bra nu för Andreas med skola, jobb och en lägenhet (?) =) Allt börjar klarna upp nu ur denna eländiga dimma som varit ett bra tag. Det känns så jävla skönt, så är det bara ett jobb för mig jag måste skaffa mig, eller få så att säga så kommer jag och A kunna flytta tillsammans inom 2-3 månader! Fyfan vad vi, jag längtar ! Spricker snart =P

Nu har jag iallafall varit på vårdcentralen och fått min medicin för min urinvägsinfektion (äntligeeeeeen !) och nu skall jag diska lite sen får jag skjuts med fars gubben min intill Borås för att träffa älskling en stund =) Träffas ju varje dag och jag älskar det !
Nej nu måste jag kila, pappa skall ha datorn nu och jag har lite att göra^^ Ha det fett !

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0