Ingenting

Blir som man planerat. Aldrig =( Skulle egentligen till Alingsås ikväll och sova hos Max men hans fru ville inte det^^ Förstårligt, bara lite trist när han och jag planerat och sagt att vi skulle ha trevligt osv, men de får bli en annan gång dåra, finns inte så värst mycket mer att göra för tillfället.

Hursomhelst.
Jag får väl kika runt om det finns någon, några som kanske vill åka in en stund till Göteborg nu när vädret säger ja för en gångs skull^^ Sitta i solen och kisa med ögonen och kanske äta på något gott samtidigt ;) Nej nu får jag väl börja fråga runt lite, vaknade för någon halv timme sedan också .
Känner att jag håller på att bli sjuker med förkyldning och lite ont i halsen -.- Men vi får väl isåfall bara hoppas på att de är pollen istället för att bli sjuk.

Om två veckor blir de troligen att åka upp Stockholm några dagar =DDD Det kommer nog bli väldigt kul om de blir av, så vi hoppas på det nu .

Varför har jag alltid att somna nu på kvällarna? Senaste dagarna har varit helt hopplösa.. Kanske bara för att jag är såpass orolig över hur allt kommer att sluta eller fortsätta? Mjo, mycket troligt om ni frågar mig iallafall .Nu sitter jag här i vardagsrummet bara och har allmänt trist, vill så gärna hitta på något för att få något annat i tankarna än dig.. =( Men jag får väl se hur bra de går.. Aja, nu får jag väl sluta skriva, skriver inget direkt vettigt som sagt ändå. Ha de brao då!

Elly abdikerar.. och saknar sin Andreas mer än något annat just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0