If I close my eyes forever

Would it ease the pain, could I breath again?
Enrique Iglesias - Addicted <3



När man väl tror att de blir bättre så blir det ännu sämre? Hur jävla fel kan man ha. Vad var de jag sa Madde? Han vill inte ha med dig att göra. Jag sa det förut men du vägrade tro det, för att du är så tjockskallig men nu vet du verkligen att han inte vill. Sluta dröm och vakna upp.  Ingen vill ha dig, ingen vill veta av dig. Det är vad jag har sagt från början, men du lyssnade inte då heller. Nu får du stå ditt kast och göra vad fan du vill Madde !

Varför skall jag vara så jävla dum och lättlurad för? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag vet inte vad jag skall säga mer.. Mer än att jag trodde på dina ord, men så mycket menade du.. Jag är så besviken på mig själv att jag litar på andra människor. Du gör bara bort dig som vanligt Madde. TACK jag vet redan det, så håll käften!

Elly abdikerar! :'(

Jag älskar dig vad du än tror och säger, även om du inte vill ha något med mig att göra längre.
Jag saknar dig, jag längtar efter din kropp intill min.. Men ack så fel man kan ha. *Blåst är vad man är*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0