Fyfan säger jag bara!

Jag har nog aldrig saknat dig såhär mycket som jag saknar dig nu alltså. Det är sjukt mycket! Usch jag vill bara ha dig hos mig just nu, att du håller om mig, kysser mig, är med mig, nära!
Jag hittade en använd t-shirt på mitt rum, som låg i min enorma klädhög på golvet, tog upp din t-shirt för jag tänkte slänga den i tvätten men jag.. Jag var bara tvungen att ta den tätt intill mitt bröst och lukta på den, eftersom den är använd borde de lukta mer av dig tänkte jag så jag tog den för min näsa och min mun, luktade och kände din doft älskling. Vadå att man saknar dig ännu mer? :| Jag blir helt sjukt galen av saknad efter dig.

Jag saknar dig Andreas!

Jag vill ha dig nära mig. Sovandes vid min sida, varje natt. Föralltid. Utan dig vid min sida blir jag helt.. Helt apatisk typ. Liknande iallafall.. Så stanna vid min sida, jag behöver dig och förhoppningsvis behöver och vill du ha mig vid din sida likaså.

Ditt sms imorse, jag blev helt varm i kroppen, saknaden tog över ännu mer. Dock blev jag väldigt chockad över att du hörde av dig när vi sagt att ingen av oss skulle göra det, och jag som trodde och tänkte att de var du som skulle hålla dig och inte höra av dig för att du är du, och att de skulle bli jag som skulle höra av sig om någon, men så var det inte i detta fallet . Ombytta roller faktiskt. På ett sätt blev jag väldigt glad att du hörde av dig först men dock vet jag inte om de kanske var lite alkohol inblandat och att de kanske var därför du skickade det, men jag hoppas innerligt att det var du själv som skrev de och inte alkoholens påverkan som gjorde till att du sms:ade mig..

Jag känner mig så patetiskt just nu.. Sitter och väntar på att du skall logga in så man ser ditt msn namn där bland dom andra som är online.. Men varje gång jag ser antal nr som är inloggade och att de är en eller två mer helt plötsligt så letar jag som en tok efter ditt namn men återigen så blir jag lurad och fortsätter med det jag håller på med på internet ledsamt.
Detta kan inte vara hälsosamt, att sakna en person såhär förbaskat mycket. Man tappar kontrollen efter ett tag, varesig om de är timmar eller dagar, men till slut tappar man fattningen helt och saknaden tar över helt och alla känslor som förvirrar en ännu mer än vanligt.

Som dom flesta vet så gillar jag inte direkt hardstyle, eller ah. Andreas vet ju det iallafall och just nu kan jag inte annat än att medge att jag gillar det mer och mer, kanske lite därför att jag vet att du lyssnar på det älskling och att de gör som att du är närmare på något sätt. Rätt långsökt tänkande men ändå, din musik och din t-shirt! Just nu finns det inget bättre än att bara halvligga här i min säng och bara lyssna på musiken som väller ut ur mina hörlurar med hardstyle och din t-shit, jag vill ha dig nära mig. Nu när vi inte är nära varandra på de fysiska sättet får jag ta till bästa knep eller sätt och detta fungerar faktiskt, vad jag känner just nu iallafall.. De gör mig lite gladare..
Och ännu är de inga spår efter dig på min msn.. Eller sms, eller missade telefon samtal, ingenting, noll, zero! Men jag hoppas att vi kan ses nu på måndag kanske, för jag känner att jag behöver dig vid min sida. Jag saknar dig alldeless förmycket för att vara utan dig såhär länge älskling. Det var längesedan vi var utan varandra såhär länge, i sträck iallafall.. Och de är ingenting jag direkt gillar måste jag ju medge.

Nu spelas: Bryan Adams - Heaven <3

Nej jag får väl ta och tänka på refrängen nu kanske, jag har inte sovit mycket inatt direkt och jag vill inte heller fördjupa mig i detta eläde efter att sakna dig. Jag måste ge mig. Dock tror jag bara att de är jag som har detta tänkandet efter min älskade. Du har nog fullt upp med ditt just nu, som du haft sedan igår och som du har tills imorgon (?).
Jag känner mig bara patetiskt när jag håller på att skriva såhär mycket och grejer. Jag känner mig svag.. Jag har en hel del att stå i imorgon också faktiskt, ännu mer skojigheter.

Nu spelas: Timberland feat. OneRepublic - Apologize <3

Jag får väl börja klä av mig mina kläder och börja fixa mig inför natten och för att sova kanske. Jag är faktiskt rätt trötter^^ Och så tror jag också att jag börjar bli sjuker, för de rinner i min näsa som jag vet inte vad och jag har lite ont i halsen. Varför måste jag bli sjuk nudå? Så jävla orättvist va! Detta gillar vi verkligen inte. Ogillar starkt. Bläsh. Aja, nu skall jag sluta pladdra om mitt . Rätt skönt att inte ha något att göra ikväll faktiskt, blev rätt hårt igårkväll eller vad säger du Bea? ;) Ni får ha det underbart och en fortsatt bra natt, morgon ! PUSS <3
Glöm aldrig Andreas, jag älskar dig så obeskrivligt mycket !

Nu spelas: Eva Cassidy - Fields of gold <3

Elly abdikerar.. längtandes efter sin älskade Andreas, mer än något just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0