Förkyld eller pollenallergi?

Ja ni, jag undrar om jag är sjuk med förkyldning eller om jag bara är pollenallergisk? Helt cp, men hursomhelst^^ Inget kul att skriva om ändå =P Bara snörvlar, nyser och de rinner i mina ögon och på kvällarna så börjar jag alltid att frysa lite.. Troligen sjuk.. Men de vetifrån^^

Var iallafall inne i Borås en stund förut och träffade min Baby ;) Het han är va ! Hetast i världen.. Faktiskt! Åt på Mc donalds, vadå att de börjar bli våran fetisch och efter köper vi alltid lite godis? =O Vadå att vi båda kommer bli smällfeta, men ähh! De fåre fan vara värt^^ Man lever bara en gång så^^
Åkte hem vid 19.00 ungefär, fick både skjuts att pappa in och hem. Skööööönt!!! =) Nu skall jag snörvla vidare. bara att ringa eller så om ni vill mig något, eller skriva på msn, för Dom som Har min Msn! ;D Ciao!

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0