For ever and ever I am a part of you and me

For ever and ever I am a part of you and me. If the world should break in two until the very end of me and you. I love you!

Jag har inte gråtit såhär mycket sedan.. Jag vet inte. Jag har gråtit hela natten sedan igår, och jag har gråtit nästan konstat hela dagen idag, vadå att mina ögon är svullna? Jag orkar verkligen inte gråta mer, tårarna verkar inte ta slut? Snälla, bara ta slut. Det är inte värt att gråta såhär mycket. De är inte normalt.

Hursomhelst.
Imorgon blir det nog jättekul för både Bea och Jessika skall med imorgon till Rockbaren, och på lördag blir det slottskogen med Christian och Emelie^^ Vi får la se vad vi gör mer om de skulle vara dåligt väder på lördag eller om vi drar någon annan stans =)

Kissesjukan verkar fortfarande vara irriterad, eftersom jag har så jävla ont fortfarande =( Stackars mig.

Jag har varken ätit eller direkt gått upp ur sängen för att jag mår så dåligt, dåligt för att vi tjaffsar och då tappar man verkligen all luft . Jag är sjukt trött på de mesta här i livet. När är det min tur att få något kul? Tydligen aldrig...

Elly abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0