En onsdag den 27:e

Bytte stil på min blogg idag, tröttnade på den andra men denna får det bli ett tag nu iallafall :) Lite småfjollig sådär, men de är bra för de passar mig då väldans bra^^

Idag har jag varit på AF från 10.00-11.50, satt och lyssnade eftersom jag var på ett seminario. Dötrist men fick reda på lite nya och bra saker man kan ha nytta av iallafall, bra det :) Sen när jag kom hem så överförde jag pengar till fars gubben min: 1.200 kr, betalade min mobilräkning på: 90 kr, köpte också två cd skivor med :) Marilyn Manson nya "The high End of Low" och ett äldre album "Holy Wood" som är mitt favorit album <3 Så dom kommer på måndag troligen och då har jag iallafall 5 st skivor med Manson, bara att leta upp resten som fattas^^

Andreas studentpresent kommer väl om ett antal dagar också, troligen om cirka 1-1.5 vecka (?), något sådant iallafall. Jag hoppas att du kommer bli glader :) Hihi.
Annars har jag inte gjort direkt ett skit idag^^ Bara tagit det lugnt .. Imorgon skall jag intill Göteborg senare efter 16 tiden någongång och träffa Emelie och Emil! De kommer nog bli skittrevligt . Vi får hoppas på att vädret är okej (helst sol..) så vi tre kan sitta på någon mysig uteservering och ta en öl eller två :) Imorgon skall jag också till systemet en sväng och inhandla inför helgen ! Gött säger vi åt det!!! ;)
Får väl se vad kvällen har ett erbjuda ikväll, annars sitter jag väl här och möglar ännu mer som vanligt... Andreas färgade ju håret igår också, äntligen mörkt :) Och jag älskar det, och bara för att han har mörkt nu funderar jag på platinablont för att jag har aldrig haft det, så det blir de mer ombytta roller på oss, hade varit lite sköjj^^ Men färgning får bli hos en bra frisör om 3 månader ungefär, vadå planera i förväg? :P Men aja, den är jag^^





Och ändå! Till dagens bästa nyhet!
Att Lulu skall bo hos mig 14-16 Augusti, och då skall vi öla omkring på Göteborgs kalaset tillsammans, kommer bli så kul att ha dig boende här ett litet tag :D Längtar som en tok!^^
Äsch, nu har jag inget mer direkt att säga! Åt god mat idag btw :) Kyckling Jakob (?). Gott gott för magen! Och sen blev de stor bulle med mjölk till :) Ännu bättre upp ju .. Nu lämnar jag mitt skrivande ett tag tills ny info kommer in i skallen på mig :) Ha det äckligt alla mega penisar!

Elly abdikerar glatt :)

Kommentarer
Postat av: emelie

vad skojsigt :D

2009-05-27 @ 23:23:28
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0