Dröm vidare..

Din jävla idiot! Madde du är fan otrolig. När skall du förstå? Han vill inte. Sluta nu.
Man blir inte annat än självmordsbenägen när människan man älskar inte vill träffa en. Man tinar sakta men säkert bort..

Det gör ont.

ÅH! Fan vad jag hatar mig själv, jag vet inte ens varför jag skriver allt detta. ÅH. Jag vet inte vad de är med mig och jag gillar de fan inte heller ! Jag tappar bara lusten till allting när vi inte ses, jag blir så annorlunda, ledsen och så mycket mer. De värsta är att.. Nej jag skall inte ens skriva det. Nog att jag är dum men fan heller dum!
Jag kommer ändå bara få skit för det sen.

Idag är det fyra år sedan. Fyra jävla år. Jag kommer fortfarande ihåg det som om de vore igår. Jag funderar på att nästan ställa in allting jag bestämt inför helgen för att vara hemma ensam och bara komma ihåg allting som hände..
Dessa jävla minnen gör allt jobbigare än jobbigast.
Kanske därför jag är som jag är idag? Är.. Nu det senaste också? För att jag tänker på de som händer och är skerrad? Eller hur det ordet nu stavas, men så är det nog.

Att vi inte setts på dagar och kommer inte ses på några dagar plus minnerna... Usch.. Nu dör jag -.-

ELLY ABDIKERAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0