Cold and flat

Igår kom älskling till mig vid 16.45, väldigt mysigt. Längesedan du var hos mig, så vi satte direkt igång med att mysa och gosa! Direkt ;p Efter en stund kom pappa hem efter sitt handlade inför helgen med mat och dylikt.
Vi kollade på två filmer, Edward Sissorhands (?) och Allt eller inget, men då somnade Baby för de var inget för honom^^ Bara för mig ;D Hihi.

Idag vaknade vi runt 08 (?) kanske, myste och sen gick vi upp och åt frukost vid 10.00 och tog de jävligt lugnt framtill klockan 13.45 någonting. Började göra iordning oss, iallafall jag och sen körde pappa ner oss till Kinna c för att vi skulle ta 14.26 tåget till Borås c för att gå på fotbollsmatchen Elfsborg - Halmstad, dock var vi bara där i 30 minuter av matchen sen började vi frysa, träffade nåra av Andreas kompisar dock väldigt fulla så man fick ju en aningens många blickar på ens bröst och bröst"nudd" som vi kallar det^^
Sen traskade vi bort till Willys och tänkte köpa fruktcocktail mix och klart vaniljsås, men då sa A nej för att han inte ville ha det, så de blev massa chillinötter och sockerdricka^^ Mums! ;) Fick vänta över 2 timmar på bussen hem så vi åt upp nästan alla chillinötter och drickan innan vi ens hann hem för att ha det att äta på till kvällen^^ Vadå duktiga? ;P Inte alls^^ Matchen började ju 16, haha. Usch kom att tänka på en "hemlig gäst" som var på matchen och skulle uppträda innan matchen precis, han.. Robin Bengtsson (?). Från Idol 2008. Fyfan =D Urkass verkligen^^ Uscha!

Kom hem senare vid 20.10 iallafall, la oss och myste en snabbis sen började älskling sätta igång med maten till sig själv, jag var alldeless proppmätt av alla jävla chillinötterna vi åt ;p Älskling gjorde lövbiff, bakad potatis och sås ;) Och detta gjorde han HELT jävla själv ;) Du börjar bli duktig älskling, haha. De är fan bra att du är hos mig på helgerna så du får göra Egen mat här^^ Ingen jävla service här inte^^
Sen gjorde vi ingenting direkt, kollade runt lite på internet och nu är klockan 22.57 (min klockan iallafall!^^) och ah... Andreas ligger här breve mig i sängen sovandes sedan 1 timme tillbaka ungefär, vadå tråkigt att ligga vaken helt själv =((( Inte direkt kul att vara ensam uppe en lördag kväll^^ Men jajja, bättre att vara med dig älskling än utan dig =)))

Jag älskar dig Andreas, de vet du ju =))) Min snygging till pojkvän! Snart sambo <3

Nej nu får jag väl klappa ihop datorn, slänga av allt och bada (ensam!) =P =( Troligen, eftersom älskling hellre ligger och sover, men jag lovar er ! Så fort jag säger att jag skall duscha eller bada nu så kommer han fan att vakna till och vilja följa med^^ Han är sådan! ;p Sötnosen min! <3
Aja, jag får la buga och bocka för mig för denna lördagskvällen, ha de bra alla fulfisar^^

Elly abdikerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0