Återigen en lång natt

Sometimes you just feel tired. You feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up. But you gotta search within you, gotta find that inner strength and just pull that shit out of you, and get that motivation to not give up, and not be a quiter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse !



Idag vaknade jag då allt sent, vaknade för ca 1 timme sedan, ja herregud. Andra dagen nu i rad som jag har svårt att somna och sover uruselt , de är verkligen skitjobbigt. Inte konstigt att jag är trött på dagarna nu när jag sover som jag om jag vore vaken hela natten ändå ? Men jajja. Jag har iallafall fått ätit min frukost, gottgott =)
Drömde en jättejobbig dröm vad jag kommer ihåg, men minns inte elakt vad, men jag minns att när jag vaknade var helt orolig och helt svettig .Så jag får väl ta och hoppa in i duschen om en stund och duscha och fixa mig innan jag åker intill Borås för att träffa älskling en stund =) Och igår, så sa jag och A att vi skulle börja sexblogga^^ Kan nog bli rätt skoj, så jag fixar en blogg nu under dagen, så får vi fin slipa på den tillsammans till helgen eller så =P Haha .

Gårdagen då jag skulle tala om som jag aldrig orkade igår^^
Igår åkte jag med fars gubben intill Borås så jag mötte A vid 16.30, så gick vi borttill Netonnet för att jag skulle köpa en usb kabel till mobilen min, sen efter jag fick köpt sladden så gick vi intill stan igen och gick bort till Pistolero (en tatuerings&piercing studio i centrala Borås.) för att kolla lite i tidningar och fråga runt ang tatueringen både jag och A skall fixa oss i början av nästa månad tillsammans =P

Efter det besöket så gick vi intill stan igen och satte oss lite, pratade och började frysa för de var faktiskt lite småkyligt igår hela dagen =O. Satt en stund och både jag och A var lite hungriga eller han var mer än mig iallafall, som vanligt då men^^ Jajja^^ Gick till McDonalds för att kolla om dom skulle sända IFK Gbg - Elfsborg IF matchen men de sket sig så vid ungefär 19.30 gick vi bort till en pizzeria nära A's näste och satte och där, beställde pizza och dricka. Och inväntade matchen! Själv hejjar jag på IFK Gbg såklart och A är ju dock neutral men sen när matchen var igång och bollen rullade på plan märkte jag hur hans Elfsborgs instinkter kom fram mer och mer, och sen blev han kaxigare och kaxigare varje gång Elfsborg la mål på IFK^^ Rätt kul att se ändå faktiskt .

När matchen var slut så följde A mig till bussen på centralen i Borås och vi sa hejdå och att vi ses imorgon^^ Dock ringde han mig direkt när han lämnade mig vid bussen så vi pratade kanske 10 min extra efter vi sa hejdå där =) ME LIKE!

Jag kom la hem runt 22.45 tror jag någonting från Borås och jag satte mig i sängen vid datorn här då och tråkade som vanligt^^ Myste med katterna och jag och A har ju också kommit underfund med att vi skall börja sporta tillsammans, gissa i vad? ;D Jo, nämnligen skateboard? Undra hur detta kommer att gå för mig och A^^

Andreas var också väldigt underlig igår när vi satt på pizzerian måste jag ju också säga =S Han sa helt plötsligt när jag tog ner håret ur toffsen jag hade de uppsatt i först, direkt när håret var nere så började han babbla om att jag såg ut som en modell och DET är inte kul att höra sådant när man inte är en modell, så jag bad honom sluta säga sådant hela tiden för det var inte kul =( Det kändes som att han hånade mig för att jag själv visste att jag inte hade direkt nytvättat hår och jag var lat med min sminkning igår också . Så det kändes jättefel när han sa det, men jaja, tycker han det så visst^^ Jag kan inte undgå om man skulle ha lite modellvinklar ibland eller hur han nu menade?^^

Men jaja, nu måste jag väl ta mig i kragen och hoppa in i dyyyschen och börja fixa mig förbövurlen^^
Ha det fett vännor små! Köss

Elly abdikerar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0